Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg er garantert ikke gravid. I et par- tre måneder nå har jeg hatt menssmerter i tiden rundt el. + endel kvalme og noe svimmelhet, særlig om morgenen.. i går måtte jeg sette meg ned på gulvet pga svimmelhet og kvalmebyge.. dettd pågår i 3-4 dager og så er jeg ganske fin igjen. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg var gravid, men det vet jeg altså med sikkerhet at jeg ikke er. Noen som har opplevd det samme? Hva kan dette være da? Anonymous poster hash: 99041...337
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Akkurat sånn har jeg det nå også! Ikke opplevd det rundt eggløsning tidligere, men det må være det som er forklaringen nå. Skulle tro jeg var gravid også, men det er jeg ikke (hadde utskrapning etter MA for 2 uker siden). Anonymous poster hash: 180fa...26f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Ikke helt satt ut, men merker det godt. Anbefaler absolutt å trene en del og jenvling. Det vil redusere plagene. Anonymous poster hash: 3413d...e27
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Akkurat det samme her. Begynte i går, og er værre idag. Merkelig! Aldri hatt det før.. Anonymous poster hash: b6cee...48e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har heller aldri hatt det sånn før. Jeg trodde først jeg var i ferd med å få omgangssyke, men stusset litt når det kom tilbake for tredje gang for et par dager sideb, og først da gikk det opp for meg at det skjer rundt el.. sabla irriterende greier altså! Hi Anonymous poster hash: 99041...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå