Blåttkryss Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Libero soft... Er det bare dritt eller? Gutten min på 12 uker har alltid brukt det.. Nå plutselig får han tiss opp etter sidene og ryggen HVER gang!! Begynner å bli lei våte klær og skift hver gang han tisser. Tiden hans ligger nedover så det er ikke det. Andre bleier som er bedre?? Han er ca 7 kg tror jeg og bleier er 4-9 kg så det skulle være riktig det også... Hjelp noen?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Bytt til coop eller remas egne merker. Mye bedre! Vi har aldri hatt lekkasje med de Anonymous poster hash: daa28...796
You can call me Dårris Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Brukte Libero en stund, før vi skiftet til Pampers. Mulig du bør gå opp en størrelse selv om han er lettere enn 9 kilo. Er ikke enig i at Rema/coop bleiene er gode. Syns de er stive og tykke, og virker ukomfortable for barnet.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Rema sine er veldig gode. Vi bruker kun de. Bedre enn libero. Har prøvd trusebleiene deres og (mummi), de virker litt stive, men virker ikke ubehagelig for barnet. Anonymous poster hash: 11dd8...0dc
Elsker livet Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Du må bare prøve deg frem for å finne ut hva som fungerer best for dere.
mamma_til_gutt Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Gå opp en størrelse, eller bytt merke. Vi måtte begge deler
Gjest sussie77 Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Gå opp en bleiestørelse. Det har ofte hjulpet her.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Vi byttet til Rema-bleiene etter at min gutt også alltid ble våt rundt omkring. Nå skjer det så godt som aldri! Rema-bleiene er i tillegg kjempebillige, så det er bare å bytte : ) Anonymous poster hash: 0bf97...18f
Line-mamma til to herlige Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Gå opp en str, evt bruk pampers! Eneste bleiene holder jenta mi tørr. Å jeg har prøvd alt:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Jeg sverger til Coop bleiene. Aldri hatt lekkasje:) synes ikke de er stive og ubehagelige. Prøv deg frem som de andre forslår. Anonymous poster hash: b8baa...fba
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Ikke meningen å kuppe tråden, men siden dere nevner rema-bleiene. Får man de helt ned i nyfødt str? Evt hvilken str begynner de i? Mener jeg har sett fra str 3? Anonymous poster hash: d85ed...1df
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Fasongen på bleiene er forskjellige, og det er rumpene til babyene også. En unge passer perfekt i Pampersbleiene, en annen i Libero, du må prøve deg frem. Jeg har en sønn som fikk bleieutslett av Libero, hver gang vi prøvde, var noe i de bleiene han ikke tålte. Han brukte Pampers. Men Pampers er litt smale i passformen og passer overhodet ikke til den runde lilleboren, han måtte ha libero som er mye breiere over baken. Du må som de andre her sier prøve deg frem, både i størrelser og merker, så finner du den som passer kroppen til din unge best. Anonymous poster hash: f0bff...714
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Vi har nesten alltid brukt en str. større enn hva hun "egentlig" skulle brukt. Prøv det :-) Ellers har vi brukt flere bleiemerker og kommet fram til dette: Libero: de man lukker igjen er for harde, up&go er myk nok. Holder på tiss og bæsj. Coop: nei, nei og nei. Pampers: liker både de man lukker selv og up&go. Myke, tynne bleier som holder på alt. Rema: myke helt okei bleier som holder på alt. Brukte bare remableier da hun passer i størrelsene. Dette er vår erfaring. Håper du finner ut av det tilslutt! Anonymous poster hash: 7b3e7...3c5
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Gå opp en str, evt bruk pampers! Eneste bleiene holder jenta mi tørr. Å jeg har prøvd alt:) Det er litt bastant å si at Pampers skal være det beste, selv om ditt barn bare kan bruke det For det er så stor forskjell på kroppsformen til barna. Min første var Pampersbarn, 3 år, litt rundere. Andre barnet kunne ikke være Pampersbarn selv om jeg ville, spinkel og tynn.. Ikke sikkert det er slik for andre barn igjen Prøv til du er fornøyd HI, en av bleiemerkene kommer til å være bra nok Anonymous poster hash: 7bb76...50e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Gå opp en str, evt bruk pampers! Eneste bleiene holder jenta mi tørr. Å jeg har prøvd alt:) Det er litt bastant å si at Pampers skal være det beste, selv om ditt barn bare kan bruke det For det er så stor forskjell på kroppsformen til barna. Min første var Pampersbarn, 3 år, litt rundere. Andre barnet kunne ikke være Pampersbarn selv om jeg ville, spinkel og tynn.. Ikke sikkert det er slik for andre barn igjen Prøv til du er fornøyd HI, en av bleiemerkene kommer til å være bra nok Anonymous poster hash: 7bb76...50e Første barnet var Pampersbruker i tre år Anonymous poster hash: 7bb76...50e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Gå opp en str, evt bruk pampers! Eneste bleiene holder jenta mi tørr. Å jeg har prøvd alt:) Det er litt bastant å si at Pampers skal være det beste, selv om ditt barn bare kan bruke det For det er så stor forskjell på kroppsformen til barna. Min første var Pampersbarn, 3 år, litt rundere. Andre barnet kunne ikke være Pampersbarn selv om jeg ville, spinkel og tynn.. Ikke sikkert det er slik for andre barn igjen Prøv til du er fornøyd HI, en av bleiemerkene kommer til å være bra nok Anonymous poster hash: 7bb76...50e Haha, hun sa da vel aldri det! Hun sa jo bare at det var pampers som funket best for dem... Her har vi måttet bytte titt og ofte fra pampers til rema til libero til pampers til rema osv osv. De vokser og forandrer seg hele tiden. Anonymous poster hash: b994d...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå