Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 ..... Anonymous poster hash: d0d88...2b9
Jippipippi Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Paracet, nesespray(voksne og barn) mat til turen evt flasker o.l til baby. Bleier, våtservietter, plastposer og eksta skift. Penger/kort, pass og gjerne en dvdspiller/iPad. Har jo litt å si hvor lang turen er.
DaTuMa Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Lommebok Pass mobil Ipad Briller håndsprit leppepomade hårstrikker og spenner håndkrem frukt e.l. hvis det er en lang tur vannflaske
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Paracet, nesespray(voksne og barn) mat til turen evt flasker o.l til baby. Bleier, våtservietter, plastposer og eksta skift. Penger/kort, pass og gjerne en dvdspiller/iPad. Har jo litt å si hvor lang turen er. Er det Internett på fly? Så jeg kan surfe på iPad? Anonymous poster hash: d0d88...2b9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Hvis jeg kun reiser bort en helg har jeg kun håndbagasje, men regner med du tenker på langtur der man har hovedbagasjen i en annen bag/koffert? I så fall har jeg kindle, iphone, øretelefoner, et sjal (som jeg kan bruke som teppe), ullsokker, litt niste, lommebok, leppepomade, tannbørste og tannkrem, pass, solkrem hvis jeg skal et varmt sted. Anonymous poster hash: 37043...dea
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Pass, lommebøker (reiser alltid med to stk), mobil, ladere, ipad, toalettsaker , nødapotek (smertestillende, nesespray, plaster), tyggis, et bytte, litt mat og drikke. Barna har sine nettbrett, leker de ønsker å ha med, litt mat, drikke, toalettsaker og et bytte. Anonymous poster hash: 4a066...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå