Gå til innhold

Æsj Peppes skal begynne med fois gras

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pizzaen smaker jo det samme på peppes om det er köttbullar eller fois gras.... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gåselever eller ikke ... Peppes bør da boikottes uansett?

Sist jeg var der (er noen år siden) bestilte jeg bruschetta - den var en skandale. Pizzaen vi fikk var et hån!

Jeg tilbød meg faktisk å bli med på kjøkkenet og lære kokken å lage bruschetta ;)

Fnis
Ingenting å fnise av, Frk. Nilsen ;) - når en proff kokk ikke klarer å lage en anstendig bruschetta (som er så lett å lage) en gang er det dårlig stelt.
Skrevet

Sist jeg var der (er noen år siden) bestilte jeg bruschetta - den var en skandale. Pizzaen vi fikk var et hån!

Jeg tilbød meg faktisk å bli med på kjøkkenet og lære kokken å lage bruschetta ;)

Fnis
Ingenting å fnise av, Frk. Nilsen ;) - når en proff kokk ikke klarer å lage en anstendig bruschetta (som er så lett å lage) en gang er det dårlig stelt.

Nå har vel ikke peppeskokkene fagbrev vel :P Er vel heller de som strøyk på grunnkurset....

Skrevet

Fnis

Nå har vel ikke peppeskokkene fagbrev vel :P Er vel heller de som strøyk på grunnkurset....
Hehe ... du sier noe :)
Gjest LA8PV
Skrevet

Har boikottet Peppes for lenge siden jeg- fordi de lager landets dårligst pizza.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...