frk Nilsen Skrevet 14. juni 2013 #26 Skrevet 14. juni 2013 Pizzaen smaker jo det samme på peppes om det er köttbullar eller fois gras....
MammantilNurket Skrevet 14. juni 2013 #27 Skrevet 14. juni 2013 Gåselever eller ikke ... Peppes bør da boikottes uansett? Sist jeg var der (er noen år siden) bestilte jeg bruschetta - den var en skandale. Pizzaen vi fikk var et hån! Jeg tilbød meg faktisk å bli med på kjøkkenet og lære kokken å lage bruschetta FnisIngenting å fnise av, Frk. Nilsen - når en proff kokk ikke klarer å lage en anstendig bruschetta (som er så lett å lage) en gang er det dårlig stelt.
frk Nilsen Skrevet 14. juni 2013 #28 Skrevet 14. juni 2013 Gåselever eller ikke ... Peppes bør da boikottes uansett? Sist jeg var der (er noen år siden) bestilte jeg bruschetta - den var en skandale. Pizzaen vi fikk var et hån! Jeg tilbød meg faktisk å bli med på kjøkkenet og lære kokken å lage bruschetta FnisIngenting å fnise av, Frk. Nilsen - når en proff kokk ikke klarer å lage en anstendig bruschetta (som er så lett å lage) en gang er det dårlig stelt. Nå har vel ikke peppeskokkene fagbrev vel Er vel heller de som strøyk på grunnkurset....
MammantilNurket Skrevet 14. juni 2013 #29 Skrevet 14. juni 2013 Gåselever eller ikke ... Peppes bør da boikottes uansett? Sist jeg var der (er noen år siden) bestilte jeg bruschetta - den var en skandale. Pizzaen vi fikk var et hån! Jeg tilbød meg faktisk å bli med på kjøkkenet og lære kokken å lage bruschetta FnisIngenting å fnise av, Frk. Nilsen - når en proff kokk ikke klarer å lage en anstendig bruschetta (som er så lett å lage) en gang er det dårlig stelt. Nå har vel ikke peppeskokkene fagbrev vel Er vel heller de som strøyk på grunnkurset....Hehe ... du sier noe
Gjest LA8PV Skrevet 14. juni 2013 #30 Skrevet 14. juni 2013 Har boikottet Peppes for lenge siden jeg- fordi de lager landets dårligst pizza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå