Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kraftig økning i tenåringsgraviditeter.

Hurra for Stortinget!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Would you care to elaborate?

Anonymous poster hash: f010d...531

Skrevet

Stortinget innfører verneplikt for jenter. Det finnes vel noen tenåringer med litt mindre velutviklede frontallapper som vil tenke at en unge eller to er veien å gå for å slippe unna.

Skrevet

Det tviler jeg på. Mange gutter blir jo allerede i dag tvangsdimmitert fra militæret ved oppmøte fordi de har altfor mange å ta av (alle har da blitt spurt på forhånd om de frivillig vil dimmiteres). Så førstegangstjeneste er i dag i praksis frivillig allerede.

Anonymous poster hash: 0d586...22c
Skrevet

Det tviler jeg på. Mange gutter blir jo allerede i dag tvangsdimmitert fra militæret ved oppmøte fordi de har altfor mange å ta av (alle har da blitt spurt på forhånd om de frivillig vil dimmiteres). Så førstegangstjeneste er i dag i praksis frivillig allerede.

Anonymous poster hash: 0d586...22c

I knows, det er en side ved saken som jeg ikke orker å tenke på engang. Nå har det vært flere ganger i Aftenposten i det siste om gutter som blir dimittert mot sin vilje etter noen timer i tjeneste. Så må de reise hjem til mor og far og prøve å finne noe annet å gjøre i et år, mens de venter på neste runde i Samordna Opptak. Ressursene er tydeligvis ikke tilstede i Forsvaret som det er, så dette virker lite gjennomtenkt, på mange måter.

Skrevet

Dritt, altså, var ikke meningen at svaret mitt også skulle komme inni boksen.

Skrevet

Det tror ikke jeg! Jeg spår en hel masse forklaringer og grunner fra jenter som prøver å bli dimitert fra forsvaret på sesjon =)

Anonymous poster hash: b040b...a41
Skrevet

Tenker at man da må ha en annen type verneplikt enn nå. Feks et år hvor man jobber for samfunnet, feks i eldresomsorg, for barn eller andre ting hvor man kan trenge ekstra hender.

Skrevet

HAHA Gustav Klitt. Katten min heter Gustav :)

Anonymous poster hash: 063bd...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...