MammantilNurket Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Jag har akkurat skiftet tilbake til pikenavnet mitt. Har vært litt treg med å bytte navn. Da eksmannen fikk vite om det ble han kjempelei seg!? Sa at han syntes det var unødvendig og at følelsene hans ble såret. Det har vært slutt i over to år, jeg har ny samboer og baby på vei. Vi hadde et rent og pent brudd, og er fortsatt gode venner. Han er en veldig fin fyr! Ble helt satt ut av reaksjonen hans. Hva gjør jeg? Noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 5abb8...fcd Endret 13. juni 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Trenger du å gjøre noe da?? Anonymous poster hash: 57782...ea2
Gjest meg&mini Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Hmm.. Ikke vet jeg hva du kan gjøre, men det må jo være en grunn til at kan reagerer? Er han kanskje ikke over deg? Eller så kan det jo også bare være at han synes det er trist at du har "gått videre".
MammantilNurket Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2013 Fikk bare så utrolig vondt av ham Tror muligens at det ble veldig "endelig" for ham ...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Tror nok mange innerst inne har en lignende reaksjon, bare at de tenker før de snakker. Eksmannen din snakker tydeligvis før han tenker! Jeg syntes det var kjedelig da mora mi skiftet tilbake til sitt pikenavn, men jeg sa det aldri til henne og kunne ikke gjøre noe med det. Men skulle jeg sagt hva jeg tenkte, ville det jo blitt noe slikt som eksmannen din utbrøt. Anonymous poster hash: 456bd...e3d
MammantilNurket Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2013 Tror nok mange innerst inne har en lignende reaksjon, bare at de tenker før de snakker. Eksmannen din snakker tydeligvis før han tenker! Jeg syntes det var kjedelig da mora mi skiftet tilbake til sitt pikenavn, men jeg sa det aldri til henne og kunne ikke gjøre noe med det. Men skulle jeg sagt hva jeg tenkte, ville det jo blitt noe slikt som eksmannen din utbrøt. Anonymous poster hash: 456bd...e3d Tror du har rett - var nok en "frosk" som hoppet ut.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Fikk bare så utrolig vondt av ham Tror muligens at det ble veldig "endelig" for ham ... Var det ikke mer endelig når du ble gravid med en annen? Anonymous poster hash: 186ce...85f
MammantilNurket Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2013 Fikk bare så utrolig vondt av ham Tror muligens at det ble veldig "endelig" for ham ... Var det ikke mer endelig når du ble gravid med en annen? Anonymous poster hash: 186ce...85f Det tok han veldig bra - gratulerte og viste glede på våre vegne. Derfor jeg ble ganske satt ut av reaksjonen hans på navnebyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå