Gjest LA8PV Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 For en litt urutinert løper som løper i hovedsak på asfalt og grus. http://www.zalando.no/sportssko-dame/nike-performance__storrelse-39/?sport_type=Running
Gjest meg&mini Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 (endret) I hvertfall et par med demping. Run free er gode treningssko og løpesko til innebruk, men på asfalt, spesielt, trenger du sko med god demping:) Run free har i tillegg veldig tynn såle som gjør at det blir ganske slitsomt i beina.. Du Har ikke mulighet til å prøve forskjellige Nike modeller i butikk først da? Endret 13. juni 2013 av meg&mini
Gjest LA8PV Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Takk for svar! Joda, har mulighet for det, men var litt utålmodig her
Gjest meg&mini Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har bare prøvd Run free og vil ikke anbefale de som løpesko til utebruk:) Så jeg kan dessverre ikke hjelpe mer enn det, men en av de der sålene er litt tykke og som nevnt med demping:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå