Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Fader.. Fra å være en aktiv, morsom, sjarmerende og ganske "fit" mann, har han blitt en lat, halvtjukk slabbedask.. Jeg har prøvd alt fra A-Å for å "spice" opp forholdet, men akk.. Han vil nesten ikke ha sex engang. (1-2 ganger i mnd). Jeg savner å flørte, spenningen, se på en mann å få sommerfugler i magen.. Vil det gå over? Eller er forholdet dømt til å dø... I hverdagen har vi det jo greit. Sjelden vi krangler. Men det er det, liksom. Anonymous poster hash: 9a994...744
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Og nei, han er ikke deprimert. Han har bare blitt SKIKKELIG lat... HI Anonymous poster hash: 9a994...744
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Har det på akkurat samme måte, og det har vært slik de siste årene.... Anonymous poster hash: f9f77...d28
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Har du tenkt å gjøre noe med det? Altså gå fra han? Vi har en sønn sammen, så jeg vet liksom ikke om jeg tør.. Uff.. Men man må jo tenke litt på seg selv i sånne tilfeller også.. Anonymous poster hash: 9a994...744
wilmus Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Sånn er det her og. Er vel ikke det at han er lat som plager meg, mere det at livet er så forutsigbart og dramatikkløst at jeg føler meg som en zombie som gjør alt på refleks.. Savner spenning! Det eneste dramaet her er "kranglig" om barneoppdragelse , husarbeid og hva vi skal ha til middag. Tror ikke jeg vil ha en annen mann heller......Bare en liten crush? Kunne hatt et godt øye med en butikkmann eller postmann eller nabobonde elller noe sånt, bare sånn på avstand? Guri, hjemmeværende bondekjærring er ganske kjedlig i grunn. Endret 14. juni 2013 av wilmus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå