Gå til innhold

Sjefen ble sur han....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen var hjemme onsdag med sykt barn, jeg idag og pga et møte på jobben til mannen, han skal bytte jobb, så må jeg være hjemme også i morgen. Sjefen min klikket ja... Det er så herlig å få kjeft i Tlf når du har en to åring som har 39,8 i feber og ørebetennelse. Minimalt med søvn de siste nettene...

Følte det er unødvendig av sjefen å oppføre seg sånn når han vet vi ikke har besteforeldre som barnevakt eller lignende.......

Anonymous poster hash: a0b67...641

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Er det mulig..

Jeg synes du skal ta det opp med han.

Jeg lar aldri datteren min være hos besteforeldre hvis hun har høy feber og er kjempe syk. Og vi har besteforeldre som kan stille opp:)

God bedring til barnet ditt:)

Gjest Gullguttene
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg hadde lagt på. En gang ringte sjefen min meg og kjeftet på meg fordi jeg ble sykemeldt, jeg la på. Hun stoppa ikke kjefte og jeg kom ikke til ordet. Jeg jobber heldigvis ikke i den bedriften lenger og hun er ikke noens sjef mer heller. Godt er det.

Endret av Gullguttene
Skrevet

Mannen var hjemme onsdag med sykt barn, jeg idag og pga et møte på jobben til mannen, han skal bytte jobb, så må jeg være hjemme også i morgen. Sjefen min klikket ja... Det er så herlig å få kjeft i Tlf når du har en to åring som har 39,8 i feber og ørebetennelse. Minimalt med søvn de siste nettene...

Følte det er unødvendig av sjefen å oppføre seg sånn når han vet vi ikke har besteforeldre som barnevakt eller lignende.......

Anonymous poster hash: a0b67...641

Meget uprofesjonelt av din sjef. Har han et problem, i forhold til ditt fravær på jobb, må han ta det opp på en ordentlig måte, og det involverer IKKE en telefon! 

Anonymous poster hash: 3097a...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...