Gå til innhold

Hvor kjøper dere tisselaken til sengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er de best?

Anonymous poster hash: ae619...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på Ikea. Absolutt fornøyd med de. 

Gjest Lagå
Skrevet

Jysk. Fungerer strålende. Helt vanntette :P

Skrevet

Tisselaken er bare klamt og ekkelt.

Kjøper heller slike kladder fra Tena på apoteket, de har en mye bedre overflate.

Skrevet

Metervare på Hansen og Dysvik. (I bleieavvenningsfasen var det greit m noe som dekket hele sengen)

Skrevet

Jeg kjøper engangskladder fra apoteket... Geniale!

Anonymous poster hash: d27d7...21f
Skrevet

Ikea. Der har de alle Str. Tilogmed til dobbeltseng, noe som kan være veldig praktisk hvis det skulle skje uhell når barna er på besøk i voksensenga. Eller hvis vannet går mens man sover feks...

Skrevet

Ikea og Princess. Eineste med sånne tisselaken er at senga blir kaldere. Syns jeg ihvertfall.

Skrevet

Vi kjøpte på IKEA i går, faktisk :) Godt å høre at de er bra!

Kjekt å vite at H&D har metervare.

Skrevet

Vi har kjøpt på Ila tidligere, og etter et par vask er de ikke tette lenger for å si det sånn... Ikke fornøyd med de. Takk for de andre tipsene!

Skrevet

Ila skulle være IKEA.

Skrevet

Attends fra apoteket, de får man også med "vinger" til å feste rundt madrassen. Ca 30 i en pakke.

Skrevet

Kladder er mer klamt enn tisselaken, men mer lettvint. Jeg kjøper tisselaken på sparkjøp, super fornøyd! Holder år etter år!

Skrevet

Har frå kid. Men har hatt barn i 15 mnd og enda ikkje opplevd våt seng. Har tisselakenet under overmadrassa, einaste grunn til at det er i bruk er at det ikkje er i vegen på madrassa, men tek plass i skapet..

Skrevet

Har frå kid. Men har hatt barn i 15 mnd og enda ikkje opplevd våt seng. Har tisselakenet under overmadrassa, einaste grunn til at det er i bruk er at det ikkje er i vegen på madrassa, men tek plass i skapet..

Hvilke bleier bruker din lille? :)
Skrevet

På natta brukar ho muumi buksebleier, coop/muumi på dagen.
Skrevet

På natta brukar ho muumi buksebleier, coop/muumi på dagen.
Takk :)
Skrevet

Bruker ennå tisselaken på senga til min 8åring jeg. Ikke fordi hun tisser om natten, men sånn i tilfelle for å spare madrassen. F.eks ved oppkast eller andre ting.

Skrevet

ikea kjøpte vi våres.

Anonymous poster hash: b241e...65e
Skrevet

Princess, coop Hypermarked (Obs) og Tena en gangsbruk mtp spysyk i huset. Genialt :-)

Anonymous poster hash: 0b4ca...c74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...