Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 ja/nei? Anonymous poster hash: ca989...5b1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Pernille er bedre.. Nille er vel forkortelsen - og forbindes med billige (og tildels dårlige) varer... Anonymous poster hash: dfb89...84c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Hvorfor vil du dine egne barn så vondt? Anonymous poster hash: d8cbf...e9a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Svenning er et etternavn... Anonymous poster hash: 9a825...710
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Sveinung og Mille Sverre og Pernille Nille er en stor kjede av billige varer, ville tenkt meg om før jeg valgte det navnet i Norge. Anonymous poster hash: 60e6c...f81
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Svenning er forsåvidt ok, men jeg ville heller valgt Sverre eller Henning. Til jenta ville jeg byttet ut Nille med enten Mille eller Pernille, ikke noe særlig å dele navn med en billigkjede. Så jeg er vel ikke akkurat overbegeistret siden jeg ville byttet ut begge navnene ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Svenning er et etternavn... Anonymous poster hash: 9a825...710 http://navn.klikk.no/guttenavn/Svenning Anonymous poster hash: ca989...5b1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Svenning kan jo brukes, ikke etter min smak, men det får vel så være Men ikke kall jenta di for Nille. Heller Mille eller Pernille. Anonymous poster hash: 75606...383
Pesta Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Svenning er ikke et navn jeg ville brukt, men det er samtidig ikke det verste jeg har hørt. Håper virkelig ikke du velger å kalle barnet ditt for Nille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå