Gå til innhold

Svenning og Nille til tvillinger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja/nei?



Anonymous poster hash: ca989...5b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pernille er bedre.. Nille er vel forkortelsen - og forbindes med billige (og tildels dårlige) varer... 

 



Anonymous poster hash: dfb89...84c
Skrevet

Hvorfor vil du dine egne barn så vondt?



Anonymous poster hash: d8cbf...e9a
Skrevet

Svenning er et etternavn...

 

Anonymous poster hash: 9a825...710

Skrevet

Sveinung og Mille

Sverre og Pernille

 

Nille er en stor kjede av billige varer, ville tenkt meg om før jeg valgte det navnet i Norge. 



Anonymous poster hash: 60e6c...f81
Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Svenning er forsåvidt ok, men jeg ville heller valgt Sverre eller Henning.

Til jenta ville jeg byttet ut Nille med enten Mille eller Pernille, ikke noe særlig å dele navn med en billigkjede.

 

Så jeg er vel ikke akkurat overbegeistret siden jeg ville byttet ut begge navnene ;-)

Skrevet

Svenning kan jo brukes, ikke etter min smak, men det får vel så være :P Men ikke kall jenta di for Nille. Heller Mille eller Pernille.



Anonymous poster hash: 75606...383
Skrevet

Svenning er ikke et navn jeg ville brukt, men det er samtidig ikke det verste jeg har hørt.

Håper virkelig ikke du velger å kalle barnet ditt for Nille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...