Gå til innhold

Hvordan vett eg at fødsel har starta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller om det bare er kraftige falske rie, føler meg som førstegangsfødende men er altså tredjegangs men 6 år siden sist :/ barna er her å har liksom ikke lyst på bomtur om det bare er kraftige falske rie hoho...vett jo di ska ver regelmessige å tette men det var dem i går varte de ett par timar også stoppa det forigårs likeså å nå har det starta igjen :/

Anonymous poster hash: db58b...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var 6 år siden sist her og :) her startet det med rier en kveld, og de stoppet ikke ;) kom bare tettere og tettere etterhvert. Jeg kjente at det ikke var kynnere for jeg "pustet"  meg gjennom dem. Kan være maserier, de kan jo holde på i flere dager før noe "ordentlig" skjer. 

Anonymous poster hash: d2833...702
Skrevet

Jeg visste det aldri. Uregelmessige svake kynnere i cirka et døgn, langt fra vondt. Så startet pressriene og den lille kom ut på andre pressrie, midt på stuegulvet... Jeg var også veldig i tvil, men ser jo nå at jeg burde kontaktet føden lenge før.

Anonymous poster hash: a16a8...76c
Skrevet

Hehe, slik har jeg også hatt det, født tre barn, men har ikke vært sikker på at jeg var i fødsel før barnet nesten var ute. I tillegg har jeg aldri hatt regelmessige rier. Så har egentlig ikke noe tips til deg. Jeg ville tatt ihvertfall en telefon og pratet med føden.

Gjest meg&mini
Skrevet

Ingen, hverken jordmor eller jeg trodde at jeg var i fødsel før de valgte å sjekke meg. Da kunne de fint fortelle at her var det 10 cm åpning og jeg kunne bare begynne å presse..

Fødsler er forskjellige, så jeg ville uten tvil ringt å hørt med føden. Da får du snakket med en som virkelig har peiling som forteller hva du skal gjøre videre:)

Gjerne oppdater her;) hehe, det er så spennende med fødsler.

Lykke lykke til:D

Gjest Thunder Road
Skrevet

Jeg kan ikke svare, for jeg trodde jeg hadde sterke kynnere helt til et par timer før minste kom ut :P Tenkte vi skulle dra på sykehuset for en sjekk, og på turen som varte 1,5 time begynte trykketrangen. Så da kom han rett etter vi kom på sykehuset. 7 år etter siste fødsel, nummer tre. Mine rier var veldig korte (45 sek hele veien), men tydeligvis effektive ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...