Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Eller om det bare er kraftige falske rie, føler meg som førstegangsfødende men er altså tredjegangs men 6 år siden sist :/ barna er her å har liksom ikke lyst på bomtur om det bare er kraftige falske rie hoho...vett jo di ska ver regelmessige å tette men det var dem i går varte de ett par timar også stoppa det forigårs likeså å nå har det starta igjen :/ Anonymous poster hash: db58b...1c0
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 var 6 år siden sist her og her startet det med rier en kveld, og de stoppet ikke kom bare tettere og tettere etterhvert. Jeg kjente at det ikke var kynnere for jeg "pustet" meg gjennom dem. Kan være maserier, de kan jo holde på i flere dager før noe "ordentlig" skjer. Anonymous poster hash: d2833...702
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Jeg visste det aldri. Uregelmessige svake kynnere i cirka et døgn, langt fra vondt. Så startet pressriene og den lille kom ut på andre pressrie, midt på stuegulvet... Jeg var også veldig i tvil, men ser jo nå at jeg burde kontaktet føden lenge før. Anonymous poster hash: a16a8...76c
Tarssan Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Hehe, slik har jeg også hatt det, født tre barn, men har ikke vært sikker på at jeg var i fødsel før barnet nesten var ute. I tillegg har jeg aldri hatt regelmessige rier. Så har egentlig ikke noe tips til deg. Jeg ville tatt ihvertfall en telefon og pratet med føden.
Gjest meg&mini Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Ingen, hverken jordmor eller jeg trodde at jeg var i fødsel før de valgte å sjekke meg. Da kunne de fint fortelle at her var det 10 cm åpning og jeg kunne bare begynne å presse.. Fødsler er forskjellige, så jeg ville uten tvil ringt å hørt med føden. Da får du snakket med en som virkelig har peiling som forteller hva du skal gjøre videre:) Gjerne oppdater her;) hehe, det er så spennende med fødsler. Lykke lykke til:D
Gjest Thunder Road Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Jeg kan ikke svare, for jeg trodde jeg hadde sterke kynnere helt til et par timer før minste kom ut Tenkte vi skulle dra på sykehuset for en sjekk, og på turen som varte 1,5 time begynte trykketrangen. Så da kom han rett etter vi kom på sykehuset. 7 år etter siste fødsel, nummer tre. Mine rier var veldig korte (45 sek hele veien), men tydeligvis effektive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå