Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Hvor tidlig begynte deres små å ville ha mat fra begge puppene i et måltid? Min jente er 4 uker og vil nå ha begge puppene i alle måltid, bortsett fra natta.Og stressa som jeg er pga problemer med amming forrige gang, så er jeg livredd for å allerede begynne å ha for lite melk... Hun vil ha mat hver 1,5 - 3 time og virker fornøyd etter måltidene. Jeg bare tenker slik: OM hun nå allerede vil ha begge puppene og bare er 4 uker , hva skjer når hun er 3-4 mnd da?Har jeg nok melk til henne da? Hater egentlig dette stresset med amming... Anonymous poster hash: 22740...022
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Min eldste spiste aldri av mer enn en pupp til et måltid (bortsett fra enkelte dager innimellom jeg antar at var økedager), mens min yngste alltid spiste av begge puppene og jeg fullammet han likevel til han var 6 mnd og ammet han til han var ca 16 mnd, da valgte jeg å slutte, men det var fortsatt melk igjen. Anonymous poster hash: 26b55...c7e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Kanskje du har økedøgn? Anonymous poster hash: 641ba...221
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 min første ville ha begge puppene hver gang. nr to fullammet jeg på en pupp, så dette er ikke noe problem! Husk at det reguleres etter som om hun trenger mer og blir større - økedøgn kommer nok hvis ikke det er det du har nå Anonymous poster hash: c7d60...3a6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Min gutt spiste av begge puppene fra dag 1. Litt fra det ene, og litt fra det andre.. Jeg tror ikke du skal uroe deg for for lite melk enda, hun er bare 4uker, hun og puppene skal bli kjent med hverandre. Melkemengden tilpasses hennes behov.. Prøv å slapp av. Anonymous poster hash: 5a13c...b79
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har alltid gitt mini fra begge bryst og ammingen har gått nærmest problemfritt han har lagt godt på seg og mm er fremdeles hovdenæringen hans selv om han er over halvåret. Prøv å slapp av og nyt ammingen. Så lenge hun sover godt er hun mett og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå