Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Hvor tidlig merket dere tegn til graviditeten? Tenker på luktesans, hormonell osv :-) Anonymous poster hash: 8fd21...f16
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 I begge svangerskap har mine første tegn vært mensmurringer i livmorområdet. Har kjent det fra ca 8 dager etter eggløsning. I første graviditet hadde jeg ømme bryst helt fra eggløsnig, som jeg også brukte å ha til vanlig. Men nå vedvarte ømheten også etter ikm. Kvalmen kom i uke 8, hadde den veldig lett og den ga seg i uke 13. I andre graviditet ble jeg kvalm i uke 5, varte hele døgnet og den ga seg i uke 9. Ømme bryst kom i uke 10. Har også hatt dårlig matlyst i første trimester begge ganger. Bedre luktesans, mer hormonell, økt tissetrang og slike ting har jeg aldri merket noe til. Anonymous poster hash: b15ec...88d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Merker ingenting annet enn ryggplager nå med nr 2. Og nå merker jeg spark også da (uke 20) Anonymous poster hash: c0851...17c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Ja, mensmurringer har jeg også hatt begge gangene, tredjegangs gravid nå men husker så lite :-) Har også kjent akkurat som jeg får strekk i magen i det siste. Kan det være pga graviditeten? Er ca 4 uker på vei nå.. HI Anonymous poster hash: 8fd21...f16
BettyBoob Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 med nr 1 kjente jeg at noe "var annerledes" i kroppen, i tillegg til kjempeømme pupper. med nr 2 ingenting annet enn forsinket mens, og så postiv test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå