Gjest Ziva Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Nå har min High Tecnology Crap telefon takket for seg. En kjær venn gjennom 2 1/2 år, ikke verst for en mobil. Den vil bli savnet. Slapp av sa gubben vi bestiller en ny på nett, piece of kake. Alt du trenger er å velge ut en. Jupp, jaggu sa jeg smør. Side opp og side ned med mobiler. Inndelt etter pris, pris med tvang og alt annet rart. Men for ei som ikke har brydd seg om de siste hotte telefonene på markedet, så var det ikke enkelt. Alt jeg bryr meg om er at den kan ringe, lese mail (og dib) på og at man ikke trenger teknikkeren for å bruke den. Og et godt batteri, lading 4 ganger i døgnet er ikke greit. Noen gode forslag? Har tittet litt på Samsung Galaxy S III. Prisen bør være levelig. Og det holder med en Iphone i huset.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 HTC one. Den skal jeg ha. Men jeg må vente til gubben er over sjokket med ny bil..
Gjest Ziva Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Er ikke den veldig stor? Hadde vært greit med en ny HTC.
Gjest amandine Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Sony Ericsson xperia z! Det beste er at den er vanntett og støtsikker...
Gjest Ziva Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Valget står mellom Samsung Galaxy S III og HTC One.
ms.Pond Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 S III. Eeelsker den. Gubben har HTC One, og så unektelig litt misunnelig ut da jeg dro fram min enda mer fancy mobil (hihi). Vi er dingsenerder og har en uhøytidelig intern greie med hvem som har de beste dingsene. Tror jeg vant mobilkampen gitt Men for all del, han er veldig fornøyd med sin One X, og de er jo bortimot kliss like. Det er bare det at S III er hakket nyere og littebitt mer fancy og har litt mer guff (som i kraft)...
Gjest Siklerotte Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har også SIII (mini, den andre blir altfor stor for meg) og synes den er bra, bortsett fraat det er min andre mobil av samme på to mnd, for den tåler virkelig ikke å falle i bakken, dessuten suger batteriet. Lader to ganger daglig, ellers dør den. Bruker heller ikke hele tiden, men har alltid på mobildata. Men der er ikke iPhone så mye bedre uansett, de fleste smarttelefoner har dårlig batteri...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 De fleste nye nå er store. Eller hva med en Samsung s4? Den er også kul.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Skulle jeg hatt ny telefon nå hadde det nok blitt S4 eller xperia z, dingsenerd som jeg er
Anne-B. Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 S III mini her, er veldig fornøyd. Investerte i et deksel til 300 kr, fornøyd med det også. Syns batterikapasiteten er bra, men så har jeg også skrudd ned lysstyrken på skjermen. Lader hver andre dag, noen ganger hver dag om jeg bruker den mye.
Gjest Siklerotte Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 S III mini her, er veldig fornøyd. Investerte i et deksel til 300 kr, fornøyd med det også. Syns batterikapasiteten er bra, men så har jeg også skrudd ned lysstyrken på skjermen. Lader hver andre dag, noen ganger hver dag om jeg bruker den mye. Seriøst? Har du på mobildata? Bør kanskje innse at jeg bruker mobilen langt mer enn jeg tror, til tross for full lysstyrke...
Gjest Ziva Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Ble en S III Men må si at jeg virkelig savner den gode gamle tiden når det fulgte med bruksanvisning. Her blir det trykk og du vil finne metoden.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 15. juni 2013 #14 Skrevet 15. juni 2013 Ble en S III Men må si at jeg virkelig savner den gode gamle tiden når det fulgte med bruksanvisning. Her blir det trykk og du vil finne metoden. Gratulerer (husk wordfeud appen )
Gjest Ziva Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Ble en S III Men må si at jeg virkelig savner den gode gamle tiden når det fulgte med bruksanvisning. Her blir det trykk og du vil finne metoden. Gratulerer (husk wordfeud appen ) Sliter litt med å logge inn på den. Har ikke glemt deg
Anne-B. Skrevet 16. juni 2013 #16 Skrevet 16. juni 2013 (endret) S III mini her, er veldig fornøyd. Investerte i et deksel til 300 kr, fornøyd med det også. Syns batterikapasiteten er bra, men så har jeg også skrudd ned lysstyrken på skjermen. Lader hver andre dag, noen ganger hver dag om jeg bruker den mye. Seriøst? Har du på mobildata? Bør kanskje innse at jeg bruker mobilen langt mer enn jeg tror, til tross for full lysstyrke... Jeg har mobildata avskrudd, slår det på og av om jeg skal sende eller motta mms, og om jeg må bruke nettbank om jeg er et sted uten wifi. Endret 16. juni 2013 av Anne-B.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå