Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Nå har han vært bortreist i litt over 1 uke... kommer hjem på søndag. Jeg kjenner ikke noe savn overhodet. Vi har ett barn sammen som er hjemme sammen med meg (går i barnehage). Han er en kjempeflink far (ikke en av de håpløse som ofte sytes over her inne), men likevel føler jeg det er enklere og mindre slitsomt at han ikke er her, er en god følelse å være aleine som voksen her hjemme. Det burde jo ikke vært slik når jeg tenker meg om. Er det flere som føler det på samme måte når deres menn er bortreist? Til vanlig så har vi et ganske A4 liv som fungerer greit også, vært sammen i 10 år, og sjeldent vi krangler, selv om vi også har våre utfordringer. Anonymous poster hash: fdfda...527
Elsker livet Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Jeg må si jeg savner mannen etter noen dager, og det er godt å få han hjem. Men det er litt deilig også, da er det hæla i taket og tenna i tapeten for oss her hjemme. Vi firer på krava og rutinene. Spiser drittmat, ligger oppå dynene foran tv, ser på film og spiser popcorn.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Jeg synes det er deilig å være alene noen ganger. Når det opphørte savnet jeg det. Er ikke mindre glad i ham, bodd sammen i 14 år. Men noen ganger er det litt deilig å være borte fra hverandre. Anonymous poster hash: 1e433...a2c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Synes det er værst den første dagen er borte, men så går det seg fint til. Ungene følger rutinene godt, å det er sjelden krangling dem imellom. Når far kommer tilbake, så er de utsultet på hans oppmerksomhet, så da kan det bli krangling mellom dem. Jeg kjenner det er godt å være selvstendig og ikke avhengig av han. Dette gjelder også økonomisk! Noen ganger føler jeg faktisk at jeg får en husgjest, som bare er her noen dager for å dusje, rote litt rundt i huset , kaste skitne sokker på gulvet osv. Merkelig... det er mer ryddig hos oss når han er borte... Vært sammen i 12 år. Anonymous poster hash: b4434...4d7
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Det beste med å være alene hjemme er at det er ryddig hele tiden ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Bra det ikke bare er meg som føler det sånn da HI Anonymous poster hash: fdfda...527
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Jeg er så heldig at jeg har en mann som er en del borte i jobben. Jeg stortrives når han er borte, gruer meg til han kommer hjem og gleder meg til han skal dra. Ja da, jeg vet at en skilsmisse ligger i kortene, men det er ikke så enkelt... Anonymous poster hash: 0be22...67c
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Jeg syns det er greit når han reiser og godt når han kommer hjem, men kan ikke si at jeg savner han så mye i hverdagen når han er borte. Men om det skjer noe spesielt/trist/kjekt kan jeg savne han.
*SommerFrisk* Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Mannen min var akkurat på guttetur til puerto Rico, og vi savnet hverandre veldig. .jeg hater å være uteb ham, og klarer ikke nyte freden og roen. De aller fleste syns vel det er godt med litt egentid, men det er vi veldig gode på når vi begge er hjemme, vi gjør hver våre ting, sammen. Altså ser han en filn jeg ikke har planer om å se, så sitter jeg ved siden av han og leser bok eller skriver, syr eller gjør noe annet. Vi er nok veldig forakjellige der, men der betyr jo ikke at du ikke har følelser for din mann fordi du syns det er deilig med en uke alene:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Mannen min pendler også og har nå vært borte siden forrige onsdag. Han kommer hjem imorgen. Jeg savner han veldig, selv om vi ofte krangler som busta fyker innimellom. Han har gått glipp av to fotballtreninger, to kamper, sommerfest for aktivitetsskolen til barnet og min avslutningfest på skolen(var ferdig å studere i juni). Så han går glipp av en del når han er borte og det syns jeg er trist. Dessuten synes jeg det er kjedelig å sitte hjemme alene hver kveld og legge meg alene. Like best å ha han hjemme jeg da Anonymous poster hash: 314cb...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå