Gå til innhold

Anbefale en lett og lettmanøvrerbar babyvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Emmaljunga duo vogn fra før. Er avhengig av å ha den type vogn for å kunne trille på grusveier rundt der vi bor. Dessuten trengte vi en lun vogn sist da vi fikk høst/vinter baby.

Nå når vi venter nr to kunne jeg tenkt meg ei litt mindre og lettere vogn. Gjerne trehuling, som er lett å manøvrere på feks kjøpesenter og som er lett å slenge i bilen.

Noen som kan anbefale en slik vogn?

Anonymous poster hash: 6bdfa...4ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK joggster twist!

Skrevet

Bugaboo :-)

Anonymous poster hash: c601b...e94

Skrevet

tfk joggster twist eller easywalker sky eller qtro!! 

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

TFK joggster twist!

Enig! Veldig fornøyd med vår.

Skrevet

Babyjogger City Elite.

Vi har både den og TFK Joggster Twist. Babyjoggeren er kjappere å slå sammen, litt lettere å manøvrere og har bedre solskjerming. Ellers er begge gode vogner.

Anonymous poster hash: 7383e...b34
Skrevet

Mountain buggy, jeg er såååå fornøyd! Barnehagen hadde med vogna på tur i går og skrøyt den opp i skyene:)

Vi bor langt oppi lia, og triller omtrent bare på gjenngrodde grusveier og skogsstier, snø har vi 8 mnd i året. Den takler alt med glans:)

Skrevet

Babyjogger city elite! Super vogn som er lett og trille, genial enkel å legge sammen og blir liten sammenlagt:) har ikke brukt den med bag på men med sportsdelen så drar man bare i en stropp i setet og vips så er vogna slått sammen og man slipper å bøye seg ned for å legge den i bila:) utrolig godt for den som plages med bekkenet:)

Anonymous poster hash: 5fa31...b70

Skrevet

TFK

Anonymous poster hash: 4cccb...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...