Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Vi har en Emmaljunga duo vogn fra før. Er avhengig av å ha den type vogn for å kunne trille på grusveier rundt der vi bor. Dessuten trengte vi en lun vogn sist da vi fikk høst/vinter baby. Nå når vi venter nr to kunne jeg tenkt meg ei litt mindre og lettere vogn. Gjerne trehuling, som er lett å manøvrere på feks kjøpesenter og som er lett å slenge i bilen. Noen som kan anbefale en slik vogn? Anonymous poster hash: 6bdfa...4ce
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Bugaboo :-) Anonymous poster hash: c601b...e94
SnartToGull Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 tfk joggster twist eller easywalker sky eller qtro!!
Gjest yrild Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Teutonia Be you. Utrolig god og lett vogn :-) http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/barnevogner-barnevogn-billig/teutonia-barnevogner-utstyr/teutonia-be-you-barnevogn/teutonia-be-you-standard-gala-black-4800.html
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 TFK joggster twist! Enig! Veldig fornøyd med vår.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Babyjogger City Elite. Vi har både den og TFK Joggster Twist. Babyjoggeren er kjappere å slå sammen, litt lettere å manøvrere og har bedre solskjerming. Ellers er begge gode vogner. Anonymous poster hash: 7383e...b34
wilmus Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Mountain buggy, jeg er såååå fornøyd! Barnehagen hadde med vogna på tur i går og skrøyt den opp i skyene:) Vi bor langt oppi lia, og triller omtrent bare på gjenngrodde grusveier og skogsstier, snø har vi 8 mnd i året. Den takler alt med glans:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Babyjogger city elite! Super vogn som er lett og trille, genial enkel å legge sammen og blir liten sammenlagt:) har ikke brukt den med bag på men med sportsdelen så drar man bare i en stropp i setet og vips så er vogna slått sammen og man slipper å bøye seg ned for å legge den i bila:) utrolig godt for den som plages med bekkenet:) Anonymous poster hash: 5fa31...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå