Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Leser at folk har observert henne og at hun har virket nedfor , fortvilet eller forvirret.. Man blir jo ikke plutselig det? Har hun noen sykdom fra før? Og hvor ble det av venninnen hun reiste med? Var de ikke sammen der? Er så rare og usammenhengende / ufullstendige meldinger i media... Anonymous poster hash: 18083...516
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Tror ingen vet det og synes ikke vi skal spekulere eller starte rykter. Vi har før sett at andre har plukket opp ting fra dib som blir blåst opp i media. Venninnene var reist hjem. Hun hadde vært med flere forskjellige venninner og besøkt en og ellers reist litt rundt. Hun er flyvertinne så tenker hun er reisevant. Tror hun var helt frisk, hvertfall som man vet om. Men generelt så er jo mulighetene mange for hvorfor hun har oppført seg litt ulogisk på flyplassen. Anonymous poster hash: 1fad4...814
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Jeg ville også vært nedfor fortvilet og forvirret om jeg ikke hadde penger til flybilletten på flyplassen. Anonymous poster hash: 1fad4...814
Mamma`n til turbo Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Hele saken er merkelig. Hun hadde jo snakket med sin far i Tlf på flyplassen, hvorfor kjøpte ikke han billett hjem til henne eller overførte penger?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Jeg stusset over antall timer hun hadde vært på flyplassen...samtidig som hun virket unormalt forvirret. Hun hadde en følelse av å bli forfulgt, sa de på nyhetene, og hun var visst redd og stresset grunnet dette. Så kan man jo bare spekulere...hun fremstilles jo som en oppegående dame, så jeg undrer meg over hvorfor hun ikke har oppsøkt hjelp, eller ringt hjem og fortalt at hun ikke har penger, som man normalt ville gjort i en slik situasjon. Har en guffen følelse, dessverre. Håper hun har det bra. Anonymous poster hash: 2d6a5...d2b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Monica hvem? Anonymous poster hash: 72097...aaf
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Hele saken er merkelig. Hun hadde jo snakket med sin far i Tlf på flyplassen, hvorfor kjøpte ikke han billett hjem til henne eller overførte penger? Fordi hun nevnte jo aldri til sin far at hun IKKE hadde penger. Hun sa jo at flyet var forsinket eller noe annet. Det er jo derfor dette er merkelig..... Hun sa aldri til noen at hun ikke hadde penger..... Anonymous poster hash: bc416...106
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Det sto i avisen at foreldrene mente at hun hadde følt seg forfulgt av noen i Hellas. Hvis hun hadde hatt en skremmende opplevelse og følte for å reise hjem, så hadde jeg nok fått ganske stor panikk hvis jeg hadde mindre på kontoen enn antatt... Kanskje hun ventet penger inn som ikke kom eller at noen hadde skimmet kortet hennes og stjålet beløp dagen før e.l.. Merkelig sak uansett, det kan tenkes hun ikke ville bekymre foreldrene og derfor ikke sa noe mer da hun var litt panikkslagen på flyplassen. Anonymous poster hash: bcee9...59c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Nå er det jo også kommer frem at hun var sykemeldt fra jobben sin, så jeg har en ekkel følelse...huff, håper de finner henne uansett!! Stakkars. http://www.dagbladet.no/2013/06/13/nyheter/innenriks/savnet/flyvertinne/etterlyst_kvinne/27695129/ Anonymous poster hash: bc416...106
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Som de sier: "At du føler deg forfulgt betyr ikke at de ikke er etter deg." Kanskje det virkelig var noen som var etter henne? Anonymous poster hash: 53f80...0bd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Familien sier at de er redde hun har blitt psykisk syk: http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/sandnes/Familien-frykter-Monica-vandrer-rundt-i-Aten_-alvorlig-psykisk-syk-3197109.html#.UboS3MsayK0 Anonymous poster hash: dcd0c...723
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 dem har funnet hu nå. http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/monica-og-familien-gjenforent-4067841.html Anonymous poster hash: 7b059...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå