Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Har vært kvalm hver dag siden søndag morgen i større eller mindre grad. Heldigvis ikke vært like intenst hver dag. Og mensen, er litt usikker på når den egentlig skal komme, men vet det er denne uka her, men har siden mandag hatt små blødninger, er så vidt det kommer noe i truse innlegget, stort sett kommer det bare litt lyse rosa på papiret, det kommer liksom aldri i gang selv om jeg har hatt litt mensmurringer. Noen som vet hva dette kan komme av? Synes det er så rart, så skjønner ikke helt hva kroppen min driver å tuller med Anonymous poster hash: adeab...21f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har også vært kvalm denne uken. Kanskje det er noe som går Anonymous poster hash: 050a0...37c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Ja la oss håpe på det Men skjønner bare ikke hvorfor mensen oppfører seg som den gjør, hvis kvalmen er noe som går burde jo ikke det påvirke mensen, så er mer sannsynlig at mens kvalmen drar ut i tid siden jeg ikke kommer skikkelig i gang. Men hvorfor skjer det liksom ikke noe mer en bare små antydninger til blødning? Anonymous poster hash: adeab...21f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Gravid? Anonymous poster hash: b333a...bd3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Har du tatt graviditetstest da? Anonymous poster hash: 050a0...37c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Nei har ikke tatt test, og tror heller ikke jeg er gravid, vært det 2 ganger før og aldri hatt blødning, Og de gangene har jeg på en måte bare visst det før jeg testa. Anonymous poster hash: adeab...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå