Suretær Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 8 mnd.. Har fått saltvanndråper i nesa og tigerbalsam på brystet. Senga høyt ved hodet.. Har hostet i hele dag stakkar. Nå brekker han seg og hyler:( Noe smart jeg ikke har prøvd?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Masse drikke, det tynner ut slimet. Er han tett i nesa? Ellers ville jeg kuttet dråpene da disse kan føre til mer hoste ettersom alt renner nedover baki der. Tigerbalsam på en så liten en høres heller ikke så bra ut da. Anonymous poster hash: 35b00...9e9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Masse drikke, det tynner ut slimet. Er han tett i nesa? Ellers ville jeg kuttet dråpene da disse kan føre til mer hoste ettersom alt renner nedover baki der. Tigerbalsam på en så liten en høres heller ikke så bra ut da. Anonymous poster hash: 35b00...9e9 Hvorfor ikke tigerbalsam? Er det skadelig? Ja, han er tett i nesa... Anonymous poster hash: 65b24...289
Suretær Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2013 Masse drikke, det tynner ut slimet. Er han tett i nesa? Ellers ville jeg kuttet dråpene da disse kan føre til mer hoste ettersom alt renner nedover baki der. Tigerbalsam på en så liten en høres heller ikke så bra ut da. Anonymous poster hash: 35b00...9e9 Hvorfor ikke tigerbalsam? Er det skadelig?Ja, han er tett i nesa... Anonymous poster hash: 65b24...289 Vet ikke hvorfor jeg ble anonym..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Nå greier jeg visst ikke kopiere inn en link her, men Weifa.no om tigerbalsam sier at man ikke må bruke tigerbalsam til barn under 3 år. Det er jo en veldig sterk salve. Ellers må dere nok bare holde ut hostinga. Plagsomt for alle, men det går jo over etterhvert. All sympati til dere, det er slitsomt med denne hosten. Anonymous poster hash: 35b00...9e9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Nå greier jeg visst ikke kopiere inn en link her, men Weifa.no om tigerbalsam sier at man ikke må bruke tigerbalsam til barn under 3 år. Det er jo en veldig sterk salve. Ellers må dere nok bare holde ut hostinga. Plagsomt for alle, men det går jo over etterhvert. All sympati til dere, det er slitsomt med denne hosten. Anonymous poster hash: 35b00...9e9 Ok, takk for svar;) Anonymous poster hash: 65b24...289
Suretær Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2013 Nå greier jeg visst ikke kopiere inn en link her, men Weifa.no om tigerbalsam sier at man ikke må bruke tigerbalsam til barn under 3 år. Det er jo en veldig sterk salve. Ellers må dere nok bare holde ut hostinga. Plagsomt for alle, men det går jo over etterhvert. All sympati til dere, det er slitsomt med denne hosten. Anonymous poster hash: 35b00...9e9 Ok, takk for svar;) Anonymous poster hash: 65b24...289 Igjen anonym.. Vanskelig dette her;) HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Smør mentholatum salve under føttene. Vet ikke hvorfor men det funker. Spurte legen om det kunne være farlig, noe han sa det ikke var, men trodde ikke på det. Anonymous poster hash: 81213...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå