ms.Pond Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Nå begynner episodene du kommer til å hate oss for når du blir konfirmant... Som i dag. Pappa klarte plutselig å slippe en braker, og isteden for å bli kledelig flau og unnskylde seg begynte han å le. Junior lo selvsagt med. For å få en verdig slutt på det hele sa jeg til gubben 'Hva sier vi når vi promper?' Men før han rakk å åpne munnen kom det fra junior: 'Hnnnnng!'etterfulgt av en lang prompelyd fra den lille munnen. 'Sånn mamma!' Og tydeligvis så stolt av seg selv. DEt var stille et sekund, så begynte jeg og gubben å le. Han hadde jo helt rett, det skal han ha. Enda godt det når oppdragelsen i folkeskikk feiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå