Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Og jeg får et glass vin. Jeg har sensurert 4 dager i strekk ulike praktisk muntlige, 5. totalt og har en igjen. Og det er godt jeg har 3 dager pause for nå er jeg gørr. God helg til alle sammen
frk Nilsen Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 God helg! og kos deg med et velfortjent glass med vin (på en torsdag da gitt.... ) Skulle gjerne tatt et glass selv i kveld, men det er bare fine viner igjen, ikke vanlige drikkeviner. Polet i morgen!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2013 Vin man ikke kan drikke har jeg ikke forståelse for...
Gjest sug lut Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Jeg drikker Somersby cider, det er meg vel unt og vel fortjent. Skål på en torsdag.
frk Nilsen Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Vin man ikke kan drikke har jeg ikke forståelse for... ...Kan drikke, men når det gjelder dyre viner til hverdags så blir jeg sunnmøring, rart dette, er ganske raus på det meste til enhver tid.
Gjest Siklerotte Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Her har det både vært en vinflaske og kaffe og baileys i glasset, som i og for seg er mer enn nok for vekten min, men i dag feirer jeg helg og gode venner, så det krever god drikke. God helg!
Gjest amandine Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Jeg drikker også! Har svidd av alt ALT for sinnsykt mye penger på IKEA og har som dere vet en laaaang helg foran meg som fotballsupporter. Så vin på forskudd mens jeg gruer meg til i morgen av ymse uoffisielle grunner.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Endelig helg for meg også Kvelden skal nytes i lange drag med baking og drikking av VIN
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 SKALSKALSKAL rekke frem til stående invitasjon på verandaen og vindrikking til godegode nabo i dag på tross av alt for mye å gjøre og alt for tidlig opp i morgen for baking av bursdagskaker. TRENGERVIN!
bIomstre Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Trallala! I går, kjole neglelakk og vin. I kveld, gummisåler, vindtett og vin God helg!
frk Nilsen Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Nå er det helg! Skal bare vake badet først. Deretter VIN og fredagspizza Kjolen er selvsagt på, jukseblomster i håret. hmmm.... kanskje jeg skal ta med vinglasset på badet??
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 God helg, alle sammen! Lite med alkis her i gården, med en liten fyr som har bestemt seg for at puppen er det eneste som gjelder. Så det får bli uti august en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå