Gå til innhold

Må ha ny tlf


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en IPhone 4som jeg nå har brukt i 2 år. I det siste har den bare blitt tregere og tregere til å reagere når jeg trykker på den. Facebook har jeg gitt opp på den, når jeg trykker på taster må jeg trykke flere ganger for at den skal reagere. Til tider skurrer det når jeg snakker i den, mistenker at det er tlf min som er årsaken. Til tider avbryter den samtaler jeg sitter i også. Den har også fått seg et bad i Cola Zero.

 

Har lenge vurdert behovet for ny tlf.I dag fikk jeg nok og skulle bestille...... Utsolgt og vet ikke når den kommer inn på lager.... Tyyyypisk......

 

Anonymous poster hash: d1dff...afa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill en Samsung Galaxy istedenfor da :P  hehe :D

Skrevet

Å nei du, for meg er det bare IPhone som gjelder :-)

 

Anonymous poster hash: d1dff...afa

Skrevet

Rykk opp til 4s eller 5 da ;)

Skrevet

Tenkte på 5 er'n . Men den er utsolgt og vet ikke når den kommer nn på lager :-(

 

Anonymous poster hash: d1dff...afa

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har iPhone 5, og er veldig fornøyd med den. Mannen har 4`ern, og har mange av de samme problemene som deg når det kommer til treghet (hans er også ca 2 år gammel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...