Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Har en IPhone 4som jeg nå har brukt i 2 år. I det siste har den bare blitt tregere og tregere til å reagere når jeg trykker på den. Facebook har jeg gitt opp på den, når jeg trykker på taster må jeg trykke flere ganger for at den skal reagere. Til tider skurrer det når jeg snakker i den, mistenker at det er tlf min som er årsaken. Til tider avbryter den samtaler jeg sitter i også. Den har også fått seg et bad i Cola Zero. Har lenge vurdert behovet for ny tlf.I dag fikk jeg nok og skulle bestille...... Utsolgt og vet ikke når den kommer inn på lager.... Tyyyypisk...... Anonymous poster hash: d1dff...afa
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Bestill en Samsung Galaxy istedenfor da hehe
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Å nei du, for meg er det bare IPhone som gjelder :-) Anonymous poster hash: d1dff...afa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Tenkte på 5 er'n . Men den er utsolgt og vet ikke når den kommer nn på lager :-( Anonymous poster hash: d1dff...afa
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har iPhone 5, og er veldig fornøyd med den. Mannen har 4`ern, og har mange av de samme problemene som deg når det kommer til treghet (hans er også ca 2 år gammel).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå