Gå til innhold

Dere som hadde tydelig festeblødning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye blødde dere og på hvilke(n) dag i syklusen blødde dere?

Anonymous poster hash: 781a5...94b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var ca 6 uker på vei. Blødde ikke mye men litt og tok på truseinnlegg. Var ganske lys og rosa blødning. Trodde jeg mistet, men gikk helt fint og varte bare noen timer.

Anonymous poster hash: 1edcf...485

Skrevet

Da jeg var ca 6 uker på vei. Blødde ikke mye men litt og tok på truseinnlegg. Var ganske lys og rosa blødning. Trodde jeg mistet, men gikk helt fint og varte bare noen timer.

Anonymous poster hash: 1edcf...485

Det var ikke festeblødning om du blødde da du var 6 uker på vei, egget hadde festet seg for lenge siden da :)

Anonymous poster hash: 6a733...d8c

Skrevet

Jeg hadde det da jeg ble gravid med første.

Det var en liten blødning som varte kun i noen timer. Var rundt ikm så ble veldig lei meg. Hadde følt meg gravid i flere dager og trodde da at kroppen min hadde spilt meg ett puss. Men var heldigvis gravid :)

Anonymous poster hash: bf88d...317
Skrevet

Takk for svar!

Flere?

Skrevet

Merket også noe lys rosa/rødt blod som bare varte kort tid, ikke en hel dag i hvertfall. Rundt den tiden jeg skulle hatt mensen, kanskje litt før. (2 uker kanskje?)

Gjest Dr. Grey
Skrevet

Jeg blødde etter samleie den dagen jeg ventet mensen, så jeg trodde naturlig nok det var mensen som kom. Dette var på kvelden og hadde ikke blødd noe mer på natta. Er vant til litt uregelmessigheter, så tenkte ikke mer over det. Noen uker senere var testen positiv. :)

Skrevet

Noen rosa dråper på papiret en gang jeg tisset. En uke før forventet mens tror jeg. Kunne veldig lett ha oversett det.

Anonymous poster hash: 45738...088

Skrevet

Takk for svarene! :)

Jeg har fått en blødning i dag, på 18. dag i syklusen, men det virker nesten som en vanlig mens.... bare vel en uke for tidlig.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...