Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Endelig, etter mange helger med greit vær så kommer endelig regnet!! Det betyr at ingen bare stikker innom, ingen ber oss med på skauturer, teltturer, sykelturer, museumbesøk, stranda osv. Jada, jeg kan jo bare si nei, men barna mine maser høl i hodet på meg om å finne på noe så for husfredens skyld blir vi med. Endelig, en hel helg med sprutregn, ikke noe dårlig samvittighet for å sitte inne å se på filmer eller spille spill. Hurra!!!! Gleder du deg til helgen??? Anonymous poster hash: a47ba...72b
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Ja, faktisk. Om det blir dårlig så kan vi pusse opp resten av barnerommet og vi slipper å bli bedt bort hit og dit, og kan slippe å få dårlig samvittighet
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Vel, jeg liker å dra på utflykter, gå på stranda og turer, men holder meg helst inne når det pøser ned. Tiden går mye saktere, og både jeg og barne blir lei av å sitte å glo på en skjerm. Vi klarer max en film så må vi bevege oss. Må nok ut og llufte de små litt, men noen langtur blir det ikke... Huff, håper på masse sol snart. Anonymous poster hash: 90249...622
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Jeg er glad i å bevege meg jeg også, men nå har det vært så mye i det siste at en frihelg høres helt hærlig ut!! Gleder meg til å kjede meg faktisk.... Hi Anonymous poster hash: a47ba...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå