Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Det er nå litt over to uker siden det ble oppdaget MA hos meg i uke 13, og jeg har nå lagt merke til at jeg mister store mengder hår fra hodet etter dette..Reagerer fordi jeg ikke har mister noe spesielt med hår til vanlig..Er nesten så jeg tror jeg skal bli skallet snart.. Har også erfart att sex etter disse to ukene kan være til tider ubehagelig.. Trodde dette skulle bli som normalt etter to uker, siden jeg ikke hadde utskraping. Noen som har lignende erfaringer etter en SA eller MA, eventuelt andre problemer? Anonymous poster hash: 7bbb9...fed
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Det tar litt tid før hormonene er på plass igjen, to uker er ikke lenge. De fleste røyter når svangerskapshormonene går tilbake i kroppen, hvor mye man røyter er individuelt. Noen får kjempetynt hår en periode, andre bare mister litt mer hår enn vanlig. Anonymous poster hash: 6c636...5a1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har også hatt en MA i uke 13. Hadde utskrapning, ingen hårtap og samlivet føltes som før etter 2 uker (psykisk hang jeg IKKE sammen etter bare 2 uker, men det er en annen sak.....) Anonymous poster hash: 22069...146
Gjest PerfectChapterLaidToRest Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har også hatt en MA i uke 13. Hadde utskrapning, ingen hårtap og samlivet føltes som før etter 2 uker (psykisk hang jeg IKKE sammen etter bare 2 uker, men det er en annen sak.....) Anonymous poster hash: 22069...146 Men du ventet vell 2 uker med samleie å bad, som de fleste leger råder til? Kjenner selv jeg ikke henger sammen psykisk jeg heller ennå, men vi skal nok prøve igjen etter første mens, men det tar jo så lang tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå