Gå til innhold

Fy så stygg pappa er! Ble flau...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle innom min fars kontor for å hente noe. Han jobber som lege på sykehuset her. På veien gikk vi forbi en hjelpepleier som satt og leste i felleskatalogen noe som får min far til å utbryte "den der er ikke noe for deg vet du. Så vidt jeg vet er du verken sykepleier eller lege"

Holdt på å gå i bakken! Og jeg ble så flau! Greit at han sikkert blir regnet som den siste, trege og litt sære generasjonen leger men alvorlig talt, dette var jo bare stygt sagt! PINLIG. For håpe for hans skyld at han ikke driver på sånn daglig. Da kan han ikke være mye populær.

Anonymous poster hash: bf3b7...0f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy flate! Hadde det vært min far hadde jeg jammen meg sagt noe til han!

Skrevet

Jeg gjorde det. Men han bare fnøs av det  :mellow:

HI

Skrevet

Jeg skulle innom min fars kontor for å hente noe. Han jobber som lege på sykehuset her. På veien gikk vi forbi en hjelpepleier som satt og leste i felleskatalogen noe som får min far til å utbryte "den der er ikke noe for deg vet du. Så vidt jeg vet er du verken sykepleier eller lege"

Holdt på å gå i bakken! Og jeg ble så flau! Greit at han sikkert blir regnet som den siste, trege og litt sære generasjonen leger men alvorlig talt, dette var jo bare stygt sagt! PINLIG. For håpe for hans skyld at han ikke driver på sånn daglig. Da kan han ikke være mye populær.

Tenker han er en poppis kar på "settet" ;) Rart at han som lege ikke vet at også hjelpepleiere kan dele medisiner? Da må man og vite virkninger og bivirkninger med dem.

Skrevet

Hadde det vært min far så hadde jeg sagt fra, for det der er typisk hersketeknikk for å tråkke på andre.

At han sa det på den måten og i tillegg med andre rundt er rett og slett ondskapsfullt!

Han burde være glad for at han har så engasjerte medarbeidere at de stadig interesserer seg for detaljer i yrket sitt og prøver å lære mer.

Men kanskje han er redd for å få spørsmål - det skjer jo at leger gjør feil ift medisiner eller kombinasjoner av medisiner. Det verste for en overlege ville i så fall å bli gjort oppmerksom på det av en som "bare" er hjelpepleier....

Jeg hadde sagt fra klart og tydelig hva jeg mente om oppførselen hans. En slik oppførsel er uakseptabel - det er ikke en gang i nærheten av normal høflighet. Han burde faktisk gå tilbake til denne hjelpepleieren og unnskylde seg!!!

Anonymous poster hash: d440f...1cf
Skrevet

Du store :o  Han der er det nok kjekt å samarbeide med.  Ikkje rart du vart flau.

Skrevet

Sånn oppførsel hadde jeg blitt flau over også. Godt du ser at det ikke var bra oppførsel. Hadde faktisk tatt opp dette med han igjen jeg.

Anonymous poster hash: b2dba...7d5

Skrevet

Hehe :)

Anonymous poster hash: 37ed4...cdf
Skrevet

den skjønte jeg ikke ?

Anonymous poster hash: f82b6...845
Skrevet

Vel jeg er hverken sykepleier eller lege, men helsesekretær og jammen må VI også kunne litt om medisiner og kunne åpne en medisinsk ordbok blant annet ! Tenk på det! 

Hadde en lege eller noen som helst andre sagt det til meg så hadde jeg slengt en flott kommentar tilbake.

Anonymous poster hash: dc533...969
Skrevet

Uff, sånne leger har jeg jobbet mye med. Leger som fortsatt tror sykepleiere eksisterer kun for å gjøre "dritt oppgavene" som de ikke gidder selv, men som i aller høyeste grad er deres oppgave.

Hadde egentlig bedt han passe sine egne saker hadde det vært min far.

Skrevet

Godt tegn at du ble flau da, viser at du ikke har arvet din fars nedlatende, arrogant og diskriminerende tankegang!

Skrevet

Hvis dette ikke er et engangstilfelle, men han holder på sånn, så er han en mobber. Det burde noen kanskje fortelle ham...

Anonymous poster hash: d6346...562
Skrevet

Det er jo også helt normalt som lekmann å slå opp i felleskatalogen hvis man lurer på noe vedrørende en medisin man har hørt om eller selv bruker...! Og hadde denne hjelpepleieren sittet der og lest medisinstudiepensum uten å være student, så hadde da det bare vært positivt at hun viste interesse og vitebegjær.

Skrevet

Oi da, skjønner godt at du ble flau. Ser for meg at han er en mann som er høy på pæra og dårlig likt på jobb.

Anonymous poster hash: ae2fe...4d5

Skrevet

Ein hjelpepleiar på jobb fortalte meg for ei stund sida at det for ein del år sida ikkje var "lov" for hjelpepleiarane å opne felleskatalogen på jobb, det var det kun sjukepleiarane som kunne. Slit med å sjå ei rasjonell begrunning..

Skrevet

Ein hjelpepleiar på jobb fortalte meg for ei stund sida at det for ein del år sida ikkje var "lov" for hjelpepleiarane å opne felleskatalogen på jobb, det var det kun sjukepleiarane som kunne. Slit med å sjå ei rasjonell begrunning..

Og den påstanden var det ingen som stilte spørsmål ved? Felleskatalogen er tilgjengelig for hvem som helst på nett.

Skrevet

Og den påstanden var det ingen som stilte spørsmål ved? Felleskatalogen er tilgjengelig for hvem som helst på nett. Anonymous poster hash: d6346...562

Ikke for "en del år siden", da måtte vi ty til bøker, ingenting var på nett :)

Skrevet

Og den påstanden var det ingen som stilte spørsmål ved? Felleskatalogen er tilgjengelig for hvem som helst på nett. Anonymous poster hash: d6346...562

Ikke for "en del år siden", da måtte vi ty til bøker, ingenting var på nett :)

Ja, men den var vel likevel offentlig tilgjengelig og kunne kjøpes? Man søker jo gjerne opp pakningsvedlegg til medikamenter der, om man har mistet det....

Skrevet

Godt tegn at du ble flau da, viser at du ikke har arvet din fars nedlatende, arrogant og diskriminerende tankegang!

oioioi, så sinna! :D

Skrevet

oioioi, så sinna! :D

Hvem er sint?
Skrevet

den har jeg vanskelig for å tro på.

ai ai ai ai.... boff

Anonymous poster hash: 9bbc2...15f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...