Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Skal ta fly til syden til uken, og er seriøst pissredd. Legen ville ikke skrive ut beroligende til meg siden jeg bruker Ritalin pga Add . og jeg sliter litt med panikk angst i tillegg, og siden de kun selges i 100 pillers pakker fikk jeg ikke, da han var redd jeg skulle bruke det til vanlig og, noe jeg ikke gjør ! Men uansett , jeg gruer meg sånn, og må ha noen glass vin før avgang. Men er litt redd for at jeg kan bli full. Vet aldri hvordan menge alkohol kroppen min tåler før det plutselig sier pang. Er ikke gal i fylla, men jeg snøvler endel og blir på godt lag. Skal ikke reise med barn .. Anonymous poster hash: e98c4...314
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Har ikke sett noen bli kastet ut enda Med mindre du er aggressiv ol får det neppe konsekvenser. Har dessverre sett mange folk med barn på fly fulle og etter det jeg har sett bryr ikke flyvertinnene seg nevneverdig. Er kanskje hverdagskost for dem Anonymous poster hash: f17d3...fa5
Gjest Gul stjerne Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Så lenge du kan gå greit og ikke plager andre eller opptrer truende, altså er en fare for sikkerheten, tror jeg det kommer til å gå helt fint
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har vært full flere ganger på fly, så full at jeg såvidt husker å ha gått på og av. Aldri skjedd noe med meg. Det får kun konsekvenser hvis du oppfører deg truende. Anonymous poster hash: 831b7...305
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Så lenge du ikke plager de andre så skal det vel gå greit.. Mannen til min svigermor ble kastet av flyet og ble nektet å fly i 6 måned pga fyll og høylytt hele veien hjem fra en av øyene.. Husker ikkehvilken.. Anonymous poster hash: db17c...d1e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Oi såpass. Neida jeg er ikke sånn. Bare litt glad og snøvler en del ... Hehe. Hadde ikke drukket om vi hadde med ungene . Anonymous poster hash: e98c4...314
Poetika med K Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Oi såpass. Neida jeg er ikke sånn. Bare litt glad og snøvler en del ... Hehe. Hadde ikke drukket om vi hadde med ungene . Anonymous poster hash: e98c4...314 Hvis du hadde klart å la være å drikke hvis ungene var med - hvorfor "må" du da ha noen glass vin når de ikke er med? Jeg ser ikke helt logikken, ikke for å være ufølsom. Foreldrene mine har vært med på en flygning der de mellomlandet for å kvitte seg med en full fyr. Skal sies at han var ufin, spyttet på flyvertinnen osv - men så lenge du oppfører deg som folk unngår du antagelig å måtte betale for en ekstra landing. Du risikerer naturligvis å nektes å komme inn på flyet hvis du er synlig beruset ved påstigning. Må bare legge til at noe av det verste jeg vet om er rødvinsfulle damer som "er i godt humør" i en setting der folk flest rundt er edru, de er ofte høylytte og særdeles mislykket morsomme. Det kan fort bli litt pinlig.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Du kan få valium i 25 pk ;-) Anonymous poster hash: 0ece1...de9
Madolyn Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Bare oppfør deg pent så går det nok bra Og ikke drikk en dråpe mer enn du absolutt må. Edit: og hvis du har sete ved en nødutgang så ber du om et nytt sete. Endret 13. juni 2013 av Madolyn
Eeniemeenie Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Ingenting om du ikke er voldelig/truende. Drikk deg brisen, så går det vel fint :-) ( Husk å spise godt før du gjør det)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Dersom man er så redd for å fly at man må drikke/ ta pille for å gjøre det så syns jeg man kan holde seg hjemme eller bruke annen transport. En ting er om det er for å kunne delta i begravelsen til din egen mor, men for å dra til syden? Håper iallefall at jeg slipper å sitte ved siden av deg. Hater fulle folk på fly! Anonymous poster hash: 7831c...90f
MammantilNurket Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 Du kan da få sobril i 2pk og? Sobril er jo fin-fint, også slipper du å bli "bakis" Én sobril tar brodden av det meste. Du kan også kjøpe Rescue Remedy på helsekosten.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 Dersom man er så redd for å fly at man må drikke/ ta pille for å gjøre det så syns jeg man kan holde seg hjemme eller bruke annen transport. En ting er om det er for å kunne delta i begravelsen til din egen mor, men for å dra til syden? Håper iallefall at jeg slipper å sitte ved siden av deg. Hater fulle folk på fly! Anonymous poster hash: 7831c...90f Det er mulig at mange helst vil unngå å sitte ved siden av deg også. Jeg hater sure folk - både på fly og andre steder! Anonymous poster hash: eb7e4...d7c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #15 Skrevet 13. juni 2013 Det var dagens! Håper inderlig at du tøyser nå. SÅ sinna og lite romslig går det vel ikke an å være, vel ... Dersom man er så redd for å fly at man må drikke/ ta pille for å gjøre det så syns jeg man kan holde seg hjemme eller bruke annen transport. En ting er om det er for å kunne delta i begravelsen til din egen mor, men for å dra til syden? Håper iallefall at jeg slipper å sitte ved siden av deg. Hater fulle folk på fly! Anonymous poster hash: 7831c...90f Anonymous poster hash: da833...abb
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #16 Skrevet 13. juni 2013 7831c...90f [/acronym] Anonymous poster hash: da833...abb ... Svaret skulle selvsagt være under, og ikke over, det opprinnelige innlegget.. Anonymous poster hash: da833...abb
DaTuMa Skrevet 13. juni 2013 #17 Skrevet 13. juni 2013 Jeg tar valium når jeg skal fly. Kjøper 2 hver gang. Så det er bare tull at det selges kun i 100 pakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå