Gå til innhold

Bikini!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere bikini som løfter, holder på plass, er kjempefine og behagelige??Takler ikke trekantbikinier o.l., får så vondt i nakken:(

Anonymous poster hash: ff5d8...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt noen som vet om en trekantbikini som man ikke får vondt i nakken av? Selv om man har litt slappe hengende D-cup-pupper? :)

Anonymous poster hash: ff5d8...584

Skrevet

Enten kan du ha bikini som knytes i nakken uten å få vondt, eller så kan du det ikke. Det har noe med hvordan du strammer musklene i nakken å gjøre når de blir utsatt for den tråden rundt der.

Søsteren min som har en A-cup får vondt i nakken av slike bikinier fordi hun går og strammer musklene med den snoren knyttet rundt ;)

Jeg har en stor D cup som ikke henger, og jeg har bh fra lindex, fra cubus og fra ellos, alle uten knyting i nakken. Om du vil ha en skikkelig fin bikini spanderer du på deg en tur til en god undertøysbutikk, det er faktisk ikke så mye dyrere, change f.eks har vel bikinideler fra 150 kr pr stk så da kommer hele bikinien på 300 kr.

Anonymous poster hash: 577d2...ad2
Skrevet

Change! Ga rundt 600 samlet - verdt hver en krone :-) der kan du få bpde hjelp og riktige størrelser :-)

Anonymous poster hash: e7347...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...