Gå til innhold

Jobbfestligheter med loddsalg og selskapsleker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har sommerfester og julebord, UTEN loddsalg som den "morsomste" aktiviteten på programmet? I hva slags bedrifter jobber dere i da? Og gjennomsnittsalder på de ansatte som er med?

Anonymous poster hash: c421b...f36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loddsalg? Aldri hatt. Ikke selskapsleker heller, med unntak av quiz et par-tre ganger.

Kommunalt barnevern. Ansatte fra 23-63, snittalderen ligger vel på noenogtredve.

Anonymous poster hash: 4ecb2...213
Skrevet

Null loddsalg eller selskapsleker. Men god mat, godt drikke og en flink DJ sørger for at alle fester er moro. Samt en inspirerende tale fra sjefen, og litt kåringer av typen Kvartalets Medarbeider o.s.v.

Jobber på hotell, snittalder er vel rundt 30, antar jeg og ca 150 ansatte.

Anonymous poster hash: 47875...58a

Skrevet

Aldri verken vært med på eller hørt om loddsalg jeg.. Jeg har jobbet med litt av hvert.

Anonymous poster hash: 59327...a09
Skrevet

Loddsalg og selskapsleker? *grøss*

Aldri vært borti det - heldigvis B)

Skrevet

Loddsalg på personalfest? Aldri hørt om... Selskapsleker av ymse slag er vel mer vanlig. Feks quiz. Hos oss er det alltid noe ekstra...oppgave, konkurranse eller no sånt... Men så er jeg lærer, og vi lærere liker jo å arrangere sånt. Litt miljøskada :P:D

Anonymous poster hash: 8d722...019

Skrevet

Hva jobber du med da? Hva slags type firma? Privat eller offentlig? HI

Skrevet

Loddsalg på personalfest? Aldri hørt om... Selskapsleker av ymse slag er vel mer vanlig. Feks quiz. Hos oss er det alltid noe ekstra...oppgave, konkurranse eller no sånt... Men så er jeg lærer, og vi lærere liker jo å arrangere sånt. Litt miljøskada :P:D

Anonymous poster hash: 8d722...019

Det er egentlig det jeg er redd for, at dette er litt typisk lærerpersonalfester... Jeg tror jeg må flykte over til et annet yrke..., snarest!

Skrevet (endret)

Jeg elsker læreryrket, men er veldig lite begeistret for det sosiale aspektet av jobben min. Unngår derfor "festelige" tilstelninger med "leker og underholdning" så gidt jeg kan. Får også helt nojja (!!) når vi skal ha allsang o.l. på personalmøter, plandager. Samme problematikken da jeg jobbet i barnehage - selvom vi jobber med barn betyr ikke det at vi må oppføre oss som barn. Kanskje ikke så veldig rart at pedagogikken befinner seg relativt lavt i det "akademiske hierarki"? ;)

Endret av MammantilNurket
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Aldri vært borti. Bare masse teite sanger, det holder i massevis for min del...

Skrevet

Nei, heldigvis ikke!

Da hadde jeg aldri vært sosial med de på jobben noen gang igjen...

Skrevet

Noen her som har sommerfester og julebord, UTEN loddsalg som den "morsomste" aktiviteten på programmet? I hva slags bedrifter jobber dere i da? Og gjennomsnittsalder på de ansatte som er med? Anonymous poster hash: c421b...f36

Loddsalg på personalfest?? Har jeg aldri hørt om... Jeg jobber i et bofelleskap for funksjonshemmede, og eldste kollega er 60, yngste 25. Snittet ligger vel på ca 38...

Skrevet

Aldri vært borti.....

Eneste vi har er kanskje en sang på julebordet eller en quiz. Ansatte fra 20-60 år. Jobber i staten.

Skrevet

Å jada. Aldri loddsalg, men alltid "superfestlige" selskapsleker som:

• dikt en sang og fremfør
  • lag en dans og fremfør
  • lag et dikt/vers eller historie basert på visse ord og fremfør
  • lag en sketsj og fremfør

Herregud som jeg hater det. Det er så pinlig og kleint at det er til og dø av.

Noen av dere har kanskje allerede gjettet det, jeg jobber i barnehage med kolleger i alderen 22 - 60

Anonymous poster hash: 099c7...c53
Skrevet

Ok ;)

Anonymous poster hash: ae872...fec

Skrevet

Hvem er det som liker slike "festlige" festaktiviteter da da? Driver folk bare og later som eller?, og så sitter det to-tre overgira overpedagogiske festtroll i festkomiteene og driver gjøn med resten av oss? Jeg klarer bare ikke å fatte at noen seriøst klarer å synes at dette er stas! Jeg har til og med begynt å sky innbydelsene til personalfestene: "Tjo hoi, masse fest og moro, sett av 'en eller annen dato' datoen, for da blir det hæla i taket med medbrakt drikke, dans og loddsalg."(!) Hæ? Fest og moro? Loddsalg? Til julebordet i fjor hadde de visst danset jenka... Jeg sier ikke mer...

HI

Skrevet

Hvem er det som liker slike "festlige" festaktiviteter da da? Driver folk bare og later som eller?, og så sitter det to-tre overgira overpedagogiske festtroll i festkomiteene og driver gjøn med resten av oss? Jeg klarer bare ikke å fatte at noen seriøst klarer å synes at dette er stas! Jeg har til og med begynt å sky innbydelsene til personalfestene: "Tjo hoi, masse fest og moro, sett av 'en eller annen dato' datoen, for da blir det hæla i taket med medbrakt drikke, dans og loddsalg."(!) Hæ? Fest og moro? Loddsalg? Til julebordet i fjor hadde de visst danset jenka... Jeg sier ikke mer...HI Anonymous poster hash: c421b...f36

Hehe, de innbydelsene høres jo ut som en parodi i seg selv

Skrevet

Aldri!! 

Her har vi ofte firmafester eller drar ut hele gjengen og spiser pizza og bowler, hytteturer osv. Bare kos!

Dagligvarebutikk og de ansatte er fra 14 - 66 år, snittalder på ca. 30

Anonymous poster hash: 4e436...5b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...