Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Den går til knærne og jeg tenker å ha et hvitt sjal med litt gull i, sjalet ser mer off white ut. Men trenger tips til sko og veske??? Skal ha en lysgrå utenpå jakke siden vielsen er ute:) Anonymous poster hash: dbb31...517
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Personlig synes jeg sølv er lekkert til mørkeblått, ser for meg noen lekre sølvsandaler med litt bling og en clutch Det funker også sammen med en grå jakke. Anonymous poster hash: 4a8f4...bfe
<3 2G <3 Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Foretrekker sølv, så hadde valgt veske, sko og smykker i sølv.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Nudefarget veske og pumps, gjerne litt "lakkaktig". Anonymous poster hash: 6fea7...dd4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Hva er nude farget? Vil d si beige aktig ??? Men har bare grå utenpå jakke ! Anonymous poster hash: dbb31...517
Frigga Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Sikkert en kjempefin kjole, jeg elsker mørkeblått og bruker det mye selv. Mørkeblått er en kald farge, og både gull og nude er varme farger og kan derfor kræsje litt mot blått er min personlige mening. Sølv er også en kald farge og derfor veldig fint til mørkeblått, dette ville jeg gått for Et lite sjal i grått eller sølv som du kan gjemme i en sølvgrå clutch under vielsen der du har på jakken. Liker personlig noe stort i ørene og heller droppe halskjede, et fint armbånd i sølv som står til øredobbene, høye sandaler i sølv og voila- klar til bryllupsfest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå