Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Tihi, jeg virkelig elsker feriepenger! Det er noe virkelig nydelig med å få nesten 90 000,- inn på konto, som jeg faktisk ikke har noen store planer for Ok, det er litt lønn med i bildet her også, men når faste utgifter er betalt, så har jeg ca 80 000 tilbake som bare er mine, og som jeg sikkert kommer til å spare noe av, men, men bare å ha det på konto, uten å måtte sette de av til noe spesielt er rett og slett bare deilig. Mulig det blir litt overdreven shopping til hybelboeren i magen etterpå, rett og slett fordi det er morsomt! Anonymous poster hash: adc91...4ee
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 Hadde jeg og hatt bare 10.000 i faste utgifter skulle jeg jaggu brukt opp masse på gøy jeg og Kos deg med shoppingen
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 Skal de 90.000 dekke to måneders forbruk i og med at det er lønn innbakt? I kommunen blir vi trukket for normallønna (5 uker) i feriepengemåneden, slik at vi ikke står uten inntekt i juli/august og i den måneden vi tar ut den 5. ferieuka. Gubben brente seg på det et år, tenkte ikke på at den gigantiske lønna faktisk skulle dekke to hele måneder. Da ble det smalhans og middag hos mor ei god stund. Anonymous poster hash: 309c9...422
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Skal de 90.000 dekke to måneders forbruk i og med at det er lønn innbakt? I kommunen blir vi trukket for normallønna (5 uker) i feriepengemåneden, slik at vi ikke står uten inntekt i juli/august og i den måneden vi tar ut den 5. ferieuka. Gubben brente seg på det et år, tenkte ikke på at den gigantiske lønna faktisk skulle dekke to hele måneder. Da ble det smalhans og middag hos mor ei god stund. Anonymous poster hash: 309c9...422 Nope. Jeg skal kun ha to ferieuker grunnet permisjon, så de skal dekke lønn denne mnd + feriepenger, og ut av den summen så er det jeg skal ha i ferie i år allerede trukket. Så neste mnd så får jeg helt normal lønn igjen Så ferietrekk er unnagjort, og alt kan brukes som det passer meg! Anonymous poster hash: adc91...4ee
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Hadde jeg og hatt bare 10.000 i faste utgifter skulle jeg jaggu brukt opp masse på gøy jeg og Kos deg med shoppingen Takk, det har jeg tenkt til Anonymous poster hash: adc91...4ee
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Tihi, jeg virkelig elsker feriepenger! Det er noe virkelig nydelig med å få nesten 90 000,- inn på konto, som jeg faktisk ikke har noen store planer for Ok, det er litt lønn med i bildet her også, men når faste utgifter er betalt, så har jeg ca 80 000 tilbake som bare er mine, og som jeg sikkert kommer til å spare noe av, men, men bare å ha det på konto, uten å måtte sette de av til noe spesielt er rett og slett bare deilig. Mulig det blir litt overdreven shopping til hybelboeren i magen etterpå, rett og slett fordi det er morsomt! Anonymous poster hash: adc91...4ee Wooe, hva jobber du med da HI? Heldig du. Anonymous poster hash: 3ee08...d87
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Tihi, jeg virkelig elsker feriepenger! Det er noe virkelig nydelig med å få nesten 90 000,- inn på konto, som jeg faktisk ikke har noen store planer for Ok, det er litt lønn med i bildet her også, men når faste utgifter er betalt, så har jeg ca 80 000 tilbake som bare er mine, og som jeg sikkert kommer til å spare noe av, men, men bare å ha det på konto, uten å måtte sette de av til noe spesielt er rett og slett bare deilig. Mulig det blir litt overdreven shopping til hybelboeren i magen etterpå, rett og slett fordi det er morsomt! Anonymous poster hash: adc91...4ee Wooe, hva jobber du med da HI? Heldig du. Anonymous poster hash: 3ee08...d87 Jeg jobber innenfor HR / personal, og har lederansvar for en god del mennesker. Og for å si det sånn, jeg jobber IKKE 37,5 timer pr uke i snitt, så hadde man sette på timelønnen min over et år, så er jeg ikke sikker på om jeg egentlig hadde tjent så godt.... Anonymous poster hash: adc91...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå