Gå til innhold

Hva kan jeg gi i avslutningsgave til bhg ansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 voksne på avdelingen , de er i 20 og 30 årene. Min sønn har en diagnose og de ansatte har vært helt fantastisk. Er så utrolig glad for all den hjelpen de har gitt til mitt barn, de stiller opp, ringer fagsenteret når den ene støttepedagogen etter den andre sluttet og han ikke fikk den hjelpen som han har vedtak på.

De er god tvers igjennom og min sønn hadde ikke vært der han er idag uten all den hjelpen han har fått.

Så hva kan jeg gi de? Har tenkt å lage ett fint kort eller kjøpe og takke for all den hjelpen de har gitt til min sønn. Men hva annet? Blomst, vin, konfekt??

Noen tips?

Anonymous poster hash: fb7dc...00f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass bare på at det er under grensa for hva de har lov til å motta som offentlig ansatte :) Hyggelig at du vil gi dem en oppmerksomhet. Jeg har ikke et barn med diagnose, men tenkte i utgangspunktet at de skulle få en fruktkurv når hun slutter, evt oppskjært frukt på fat, som de alle kan kose seg med.

Anonymous poster hash: 901da...e59
Skrevet

jeg har planer om å kjøpe vannflasker/drikkeflasker til dem. datteren min er også "diagnose barn" og særdeles krevende. de har tatt utrolig godt vare på både henne og oss og de har holdt ut med en skikkelig masete mamma i 3 år nå, så synes en personlig gave er på sin plass ;-)

Anonymous poster hash: 31fda...dae
Skrevet

Jeg skal kjøpe to bærbusker til barnehagen, samt å bake muffins slik at alle ansatte kan få del i gaven. dette fordi barnet mitt har vært på begge avdelingene i løpet av de fire siste årene.

Hva med en gave til avdelingen? Bøker og spill er veldig kjærkomne gaver (jobber selv i barnehage)

Hva med å skrive et kort  og  bake noe til dem?Det holder i lange baner, ord betyr veldig mye!

Anonymous poster hash: e120e...96c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...