Gå til innhold

Er jo ikke noen grunn til at karma skulle ta meg?

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

MEN: Her sitter jeg altså. Har hodepine og får mensen. Hvilket innebærer at i morgen og på lørdag og søndag kommer det til å være veldig lite morsomt å dra på fotballcup. Sove i telt og ikke få dusje noe særlig. Det er til og med meldt regn i bøtter og spann. På søndag kveld trenger jeg vin når jeg kommer hjem.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Au da, enda godt det er vin i Sikte...

Misunner deg virkelig ikke denne helga, håper det går bedre enn ventet og så må du bare hamstre opp med intimservietter. Hva gjør man ikke for de små arvinger?  :wub:  :huh:

Skrevet

Den helgen hadde jeg forrige helg. Mensen, hodepine, 40 13-14-åringer, tidvis regn, mye mas, mange tap, sure foreldre. 

Men også mange glade gutter, fine gutter, fine foreldre, en del seire og mye moro :)

Skrevet

Takke vårherre for endagscuper. Enn så lenge. Vi er i mellom Norway Cup.

Skrevet

Det er bare å glede seg til årene framover skjønner jeg... håper formkurven går oppover innen den tiden :) Du får ha søndagskveldens vinglass som et mål og leve for det. Og så er det vel fare for at det blir litt moro underveis også? :)

Gjest sug lut
Skrevet

Symper betraktelig. Enda et ankepunkt mot mensen: den kommer ALLTID når man skal bo i telt eller kjøre tog i to døgn eller tilsvarende. Men hvis det skal være noe som helst poeng med karma så er det i alle fall ikke karmas skyld, Amandine, du har investert nok i karma til å være garantert å komme tilbake som et gigantisk magnoliatre.

Gjest Anybody
Skrevet

Er du godt ned i vinglasset nå Amadine? Ble det litt moro læll eller bare blod og gørr?

Må nyte trassalderen jeg da, for når den er over er del vel rett over på prepubertalitet og idrettsarrangementer om hun fortsetter å ligne meg :/

Gjest amandine
Skrevet

Det ble så superfantastisk at om lutens smigrende teori er et snev av sann var det karma likevel! Jeg bare så det ikke først;-)

Jeg hadde nok fortjent en kjempefin helg!

Og de fineste jentenes fine foreldre har til og med satt pris på alle telefonene og mailene jeg har sendt i løpet av året, og alle timene jeg har brukt på både utstyr og isposer og vannflasker, så jeg fikk fine ord, blomster og vin som takk:-)

Det var nok karma, likevel!

Gjest amandine
Skrevet

Psst og ja. Vin ble det i går. Iskald hvitvin og sushi. Ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...