Gå til innhold

slim med blod på papiret

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg våknet av kynnere, sovet dårlig fra før da. Ingen stilling har vært god og jeg har bare ligget og kava. I går hadde jeg mye kynnere, mer enn normalt, og veldig vondt nederst i magen.

Er flergangs og leser overalt at 3.mann er en luring

har enda 3 uker igjen til termin, så er ikke bekymret for fødsel, men er dette typiske 3gangsgreier?

Anonymous poster hash: 0aad3...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I natt har jeg våknet av kynnere, sovet dårlig fra før da. Ingen stilling har vært god og jeg har bare ligget og kava. I går hadde jeg mye kynnere, mer enn normalt, og veldig vondt nederst i magen.

har enda 3 uker igjen til termin, så er ikke bekymret for fødsel, men er dette typiske 3gangsgreier?

Det er vel mest sannsynlig sliproppen som har begynt å gå? Min gikk i 6 dager, på siste dagen kom mer slim enn de andre dagene, og da fødte jeg :) Du kan jo fint føde 3 uker før termin også, eller om en uke. Men slimproppen er det nok :)

Anonymous poster hash: a7d3d...04a

Skrevet

Det er vel mest sannsynlig sliproppen som har begynt å gå? Min gikk i 6 dager, på siste dagen kom mer slim enn de andre dagene, og da fødte jeg :) Du kan jo fint føde 3 uker før termin også, eller om en uke. Men slimproppen er det nok :)

Anonymous poster hash: a7d3d...04a

Ja, var det jeg lurte litt på. For de gangen jeg var oppe å tisset i natt så kjentes et lite knepp, på en måte... men da var det ikke noe blod der

Husker den gikk med første, og da var det ikke tvil! Men med andremann kan jeg ikke huske jeg så noen til den :)

Skrevet

Ja helt normalt.. Eg også hadde det sånn ca tre uker før men min 3 mann og ja den 3 er en luring.. Lykke til

Skrevet

Ja helt normalt.. Eg også hadde det sånn ca tre uker før men min 3 mann og ja den 3 er en luring.. Lykke til

Akkurat :) bare å stålsette seg da. Takk ;-)

Skrevet

Ja du må nok det.. Eg fekk akupunktur og blei strippa noe som førte til to uker med maserier og trudde fødselen var i gang hele tiden... Var på sjekk på sjukehuset kl 11 og fikk beskjed om å bare reise heim igjen, kl tre gikk vatnet og babyen var ute kl 19 Så ting gikk fort når det startet... Men pga maseriene og to bomturer skjønte eg ikkje at fødselen var i gang før en time før.. Og at vatne gikk gjorde meg bare enda mer forvirra for det kom vare litt og litt og hadde vert en bomtur pga vannavgang.. Så mitt tips, vent lengst mulig og lytt på kroppen din... Så egentlig gikk eg med vannavgang i to dager... Masse lykke til

Skrevet

Neida, er som sagt ikke bekymret for nært forestående fødsel heldigvis :) men vil ikke renne ned sykehus. Har lest at de jordmødrene sender hjem oftest er de som skal ha 3mann ;-) har aktive fødsler på 4 timer med begge de andre, så ender vel opp med å føde hjemme når den tid kommer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...