Gå til innhold

jeg vil sove!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ååå, hater det her! La meg til midnatt, våknet 01.20 for å gå på do. Våknet igjen 2.53, og har ikke sovet siden. Nå er jeg så lei så lei at jeg ikke har ord! Ikke en eneste natt med søvn på over 20 uker. Jeg kommer til å kollapse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene, om det er noe trøst i det.... Jeg sover stort sett ikke ett eneste minutt før utpå morrakvisten, da av ren utmattelse. Noen ganger kan jeg gå i to døgn i strekk uten søvn.

Det er grusomt å ikke få sove! Klem

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk! Og all sympati med deg og! Nå ringte klokka til mannen, da vet man det er på tide å få litt søvn. Og om 2 timer skal ungene opp og ordnes. ...vil ikke vil ikke!!!!

Skrevet

Jeg deler din frustrasjon! Har også et intens ønske om å få bare en natt med søvn... Går igjennom dagene i ei tåke, er så sliten at jeg ikke forstår hvordan jeg skal komme igjennom fødselen. Blir vel ikke bedre etter fødsel heller :huh:

Gjest Thunder Road
Skrevet

Jeg også :( Min baby er utenfor magen da, var våken for to timer siden, men fars vekkerklokke vekte han nå. Så nå er vi to våken, mens far sover videre! Koselig! Om 1,5 time ringer min vekkerklokke for da skal de store på skolen. Gjesp!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er det jeg og tenker. Har termin i juli, og ungene slutter i barnehagen og skolen neste torsdag. Da blir det jo greit umulig å sove på dagen og. Hvordan skal vi holde ut??

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg også :( Min baby er utenfor magen da, var våken for to timer siden, men fars vekkerklokke vekte han nå. Så nå er vi to våken, mens far sover videre! Koselig! Om 1,5 time ringer min vekkerklokke for da skal de store på skolen. Gjesp!

Åh, kjedelig :( jeg vekte mannen jeg, og ba han stå opp så jeg kanskje fikk sove litt...Så nå skal jeg prøve! Klem til alle søvnløse!

Gjest Thunder Road
Skrevet

Min er i koma om morgenen! Har prøvd i 10 år å få han opp med en gang klokka ringer,men til ingen nytte. Svigermor har prøvd i 25 år før det igjen. Kan slumre en time eller to og husker ingenting av det etterpå.

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å få tatt igjen litt søvn! ..men mine barn er utenfor magen:) fødte en jente for noen uker siden, og det viser seg at hun har fått kolikk.. Og gråter dermed det meste av døgnet! Og når hun sover litt, så vil toåringen ha oppmerksomhet..phu:)

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å få tatt igjen litt søvn! ..men mine barn er utenfor magen:) fødte en jente for noen uker siden, og det viser seg at hun har fått kolikk.. Og gråter dermed det meste av døgnet! Og når hun sover litt, så vil toåringen ha oppmerksomhet..phu:)

Uff, føler med deg! Min første hadde kolikk i 4 mnd før han ble bedre, og skrek fra morgen til kveld, så vet hvor tøft det kan være! Bare spør om du lurer på noe :-)

Skrevet

Uff, føler med deg! Min første hadde kolikk i 4 mnd før han ble bedre, og skrek fra morgen til kveld, så vet hvor tøft det kan være! Bare spør om du lurer på noe :-)

Uff, i 4 mnd.!!:-o hører de fleste sier at kolikken varer ca.3 mnd. Så krysser fingrene for det:) var hos manuellterapeut denne uka, og det hjalp litt, da han fikk løst opp en stiv nakke:) så nå er det gråting bare halvparten av døgnet:):-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...