Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 hvor vanelig er det å "drite i buksen" under fødsel? det er faktisk det jeg er mest redd for med hele fødsel prosessen, jeg vil virkelig ikke bæsje foran jormødre, leger og hvem pokker som er med under fødselen.. tanken skremmer meg, å tenker at hvis jeg skal bruke så mye krefter på å presse så er det godt mulig at det kommer noe annet også.... O.o Anonymous poster hash: c3fea...611
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Jeg syns nok det hadde vært hakket flauere å drite på meg på bussen en varm sommerdag Fra spøk til alvor. Det er nok rimelig vanlig ergo er leger og jordmødre helt vant til det. Og i det du ligger og presser tenker du nok på helt andre ting
Gjest Antarctica Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Har født 3 ganger uten å ha ufrivillig avføring. Man får ofte klyster i forkant også.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 hehe håper på det men har aldri hørt om noe om akkurat dette, så derfor måtte jeg nesten spørre om det er normalt eller ikke, Anonymous poster hash: c3fea...611
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 For å føye til enda litt da.. Jeg har hatt to fødsler og ingen ufrivillig avføring. fikk miniklyster ved første, ingenting ved andre.. hehe håper på det men har aldri hørt om noe om akkurat dette, så derfor måtte jeg nesten spørre om det er normalt eller ikke, Anonymous poster hash: c3fea...611
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Det er nok mer vanlig enn uvanlig. Og det er ikke sikkert du merker det engang. Vet ikke om det skjedde med mine to
Gjest Thunder Road Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Det er veldig vanlig. Gjorde det to av tre fødsler jeg, men kan ikke si det brydde meg. De ser det jo hver dag på fødeavdelingen.
soleia Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Trur det er veldig vanleg når ein ikkje får klyster. Er ikkje noko ein kan noko for, dersom det ligg noko i endetarmen vil babyen skubbe det framfor seg med hovudet på veg ut. Det har skjedd meg og, men la nesten ikkje merke til det.
Gjest sug lut Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Helt normalt. Fordelen er at du ikke har bukse.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 Jeg var også veldig redd for det på forhånd, men når jeg først var der, så var det det siste jeg tenkte på. Aner ikke om det skjedde eller ikke... Anonymous poster hash: 4435a...a1f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Bekymrer meg også skikkelig, såpass at jeg har mest lyst å faste siste par ukene før termin for å være sikker på det ikke skjer Noe så ufattelig ydmykende! Spiller vel ingen rolle om leger og jordmødre ser det hver dag, de ser en hel masse ydmykende tin hver dag de. Man skal likevel ikke bagatellisere ydmykelsen for den som blir utsatt for den. Om det er å drite på seg under fødselen, å bli inkontinent og tisse i buksa eller whatever. Anonymous poster hash: 1efea...087
Tarssan Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 Bekymrer meg også skikkelig, såpass at jeg har mest lyst å faste siste par ukene før termin for å være sikker på det ikke skjer Noe så ufattelig ydmykende! Spiller vel ingen rolle om leger og jordmødre ser det hver dag, de ser en hel masse ydmykende tin hver dag de. Man skal likevel ikke bagatellisere ydmykelsen for den som blir utsatt for den. Om det er å drite på seg under fødselen, å bli inkontinent og tisse i buksa eller whatever. Anonymous poster hash: 1efea...087 Jeg klarer ikke forstå hvorfor du finner det ydmykende? Det er en helt naturlig og vanlig konsekvens av å skulle presse baby ut. Du kan jo si ifra at du ønsker å bli skikkelig tømt med klyster før fødsel, da minimerer du risikoen.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 Min jordmor ropte til meg: "Nå må du presse! Press akkurat som når du bæsjer!" Og da gjorde jeg det Anonymous poster hash: d1899...af7
Superdolly Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Jeg har gjort det to ganger. Ikke den første fødselen, da fikk jeg klyster. Andre fødsel registrerte jeg det knapt, den tredje gangen synes jeg det var ille. Ikke sats på faste for å unngå dette. Be heller om å få klyster når du kommer på sykehuset. Det er ikke verre enn det... Endret 13. juni 2013 av Superdolly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå