Gå til innhold

kan det være rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sterke smerter i korsryggen samt litt under ene rompeballen :P er sånn virkelig vont, har lyst å legge meg ned å dø når de holder på. har ikke målt nyaktig tid mellom de men de varer vell rundt 1 min og kommer ofte, (4 ganger på ca 20 min) 

kan også nevnes at når de holder på så er magen hard som stein,, 

har hatt disse smertene i ca en uke nå, men det er først nå de er satans vonde,, 

har ikke mulighet til å komme meg opp på føden, siden  verken meg eller sambo har bil, har heller ikke penger til taxi, å vil ikke ringe ambulansen for å kjøre opp på kontroll i og med at jeg hadde nok bare blitt sendt hjem, uten noen måte å komme meg hjem på,, så vet ikke hva jeg skal gjøre, vannet har ikke gått, men er på gråten når disse smertene kommer, 

har noen her ider om hva jeg kan/burde gjøre? og burde jeg vekke sambo? 

er foresten i uke 37+4 

Anonymous poster hash: a1b39...89b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt føden. Mener de det er nødvendig sender de ambulanse etter deg.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 67f9e...704

Gjest meg&mini
Skrevet (endret)

Jeg synes du skal ringe føden for å høre, de vet hva du burde gjøre:)

Det er 4 år siden sist her, men husker at riene var så vonde at jeg ikke klarte å ligge stille, kastet opp osv:) Kvinner reagerer selvfølgelig forskjellig på rier.

Kynnere bruker ikke nødvendigvis å bli sterkere og vondere, men det gjør rier:)

Jeg har hørt at mange føler at de må på do.. Det kan hende at det bare er på slutten, men timene før jeg fødte så gikk jeg på do hele tiden;)

Lykke til da:D spennende dette her!

Endret av meg&mini
Skrevet

Kjære deg, har du ikke penger til taxi og skal føde? Hva med å ringe venner og slekt? Noe må du gjøre, du bør komme deg på føden å få sjekket om det er i gang. Til meg tok alt 4 timer, og da med sporadiske rier de to første timene. Du må IKKE tenke at alle får rier som kommer med eksakt 5 min mellomrom, jeg hadde 1 min, 15 min, 10 min, 2min osv..

Jeg ville heller ikke opp på føden unødig og trodde jeg kom tidlig da jeg kom. Under to timer senere av det over! 

Sett himmel og jord i bevegelse, hvis det er sånn at du har hatt vondt i mange dager kan du være ganske åpen og det kan gå fort!! Jeg hadde murringer i 4 dager før..

Anonymous poster hash: 051ff...4a8
Skrevet

Mine rier begynte som mensensmerter, ble sterkere og sterkere, jeg klarte ikke sove. Eneste som hjalp litt var å gå rundt. Trodde ikke det var rier, for det visste jeg ikke hvordan kjentes ut. Etter 12 timer med slik vondt ringte vi føden, de ba oss komme inn, da jeg kom inn en time senere hadde jeg åpning på 7cm. Glad jeg ringte ut å hørte, tenk å føde hjemme da gitt. Jeg var 37+5

ønsker deg lykke til :)

Anonymous poster hash: 61844...4fb

Skrevet

Har ikke penger til taxi og du skal ha barn? Hva med å planlegge litt i forveien? Du må komme deg Opp på sykehuset, ungen kan være på vei ut når som helst.

Anonymous poster hash: 2e3a8...ef1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du må jo regne med å ha penger til slikt? Høres ut som rier for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...