Gå til innhold

Samsung galaxy S III?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer?

Anonymous poster hash: 005be...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt super !

Har 4G utgaven og elsker den.

Gjest Lagå
Skrevet

Fantastisk <3 Elsker den og beste telefonen jeg har hatt

Skrevet

Jeg gikk for S3 mini og angrer ikke et sekund! Elsker den :)

Skrevet

Beste telefonen jeg har hatt :)

Veldig bra kamera!

Skrevet

Så dere synes ikke den er for stor? Har ikke sett den i virkeligheten, men ser på spesifikasjoner at den er en god del større en iphone?

Og den kan dele nettverket sitt med f.eks ipad vel? Hvis ikke er det et stort minus for meg :)

Anonymous poster hash: 005be...2f9

Skrevet

Den er stor, men blir fort vane med det! Er kjempe fornøyd! :)

Skrevet

Stor ja, men nå kunne jeg ikke hatt mindre :D Blir en vanesak, elsker den!

Anonymous poster hash: b7639...160
Skrevet

Personlig likte jeg s2 bedre. S3 ser så plastikk og billig ut, knuser gjør den lett også så kjøp film til å ha utenpå og en mappe til å ha den i

Skrevet

Jeg har hatt s2 før og har hatt s3 i et år no snart. Ble aldri hekt fornøyd med s2 men elsker min s3! Skjermen er ikke for stor! Det blir en vanesak:-).

Men hadde jeg skulle kjøpt ny mobil no, så hadde jeg kkøpt s4 jeg da :-D

Anonymous poster hash: 3ce83...6fe

Skrevet

Elsker den telefonen! Eller skal jeg si minidataen min? :) Hehe!

Skrevet

Jeg gikk fra en gammel vanlig nokia til smarttelefon og siden jeg har veldig små hender ble jeg litt skeptisk til om S3 ble for stor. Du skal også ha nokså store lommer i buksa for å få den nedi :P Derfor ble løsningen S3 mini for meg. Den er stor nok. På str med en iphone 4 med litt større skjerm. Jeg er sikker på at du blir fornøyd uansett om du velger S3, S3 mini eller S4 :D

Skrevet

Elsker min S3, den er suveren og den beste mobilen jeg har hatt! Har mistet den i bakken og gulvet mange ganger, men skjermen har IKKE knust, kun fått hakk i dekselet. Skal skaffe meg S4 etterhvert, tenker jeg blir like fornøyd med den ;)

Skrevet

SONY XPERIA Z!! Har alltid hatt Samsung men kjøpte meg nettopp Xperia Z og HERREGUD for en mobil! Vanntett er den også! Var litt fingermerker på den så tok og skylte den i vasken!! 

Anonymous poster hash: a1265...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...