Gå til innhold

Iphone 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med denne?

Kan den anbefales?

Åssen er den å skrive meldinger på? Jeg er vant med tlf med tastatur.

Anonymous poster hash: a9b77...c60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker min. Når man er vant til telefon med tastatur tar det litt tid å bli vant til tastatur på skjerm, og det gjelder jo alle smart-telefoner.

Anonymous poster hash: 418fc...d76
Skrevet

Jeg elsker min. Når man er vant til telefon med tastatur tar det litt tid å bli vant til tastatur på skjerm, og det gjelder jo alle smart-telefoner.

Anonymous poster hash: 418fc...d76

fler?

Skrevet

Jeg har hatt Iphone i mange år, og er kjempe fornøyd. Fikk min Iphone 5 for 2 mnd siden, og elsker den! Den er helt fantastisk! Man kan gjøre alt på den, og mere til! Løp og kjøp  ;)

Anonymous poster hash: 0cd06...5d8
Skrevet

Jeg har hatt Iphone i mange år, og er kjempe fornøyd. Fikk min Iphone 5 for 2 mnd siden, og elsker den! Den er helt fantastisk! Man kan gjøre alt på den, og mere til! Løp og kjøp  ;)

Anonymous poster hash: 0cd06...5d8

Har du opplevd at skjermen har blitt knust noen gang? Er den så skjør som mange sier? Hvor lenge holder en iPhone før man må kjøpe ny?

Skrevet

opp

Skrevet

Jeg har bare 4S jeg da, orker ikke kjøpe ny før den ikke fungerer. Hatt min uten problemer i 1,5 år. Elsker den! Kommer aldri til å kjøpe annet enn iPhone :D

Anonymous poster hash: 2547f...7db

Skrevet

Jeg synes det var litt knot da jeg gikk fra android til iphone5, men det gikk fort over :) Telefonen har allerede hatt seg noen turer i gulvet uten at skjermen har knust.

Mannens iphone 4s har holdt i over et år nå, det er ny rekord for hans del :P

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) Da blir det nok gjerne en i Phone på meg. Litt dyrt da,men har inntrykk av at det er mange dyre telefoner på markedet nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...