Gå til innhold

Hvorfor være sammen med barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bare krangler. Går rundt om en annen. Ingen romantikk. Føler vi bare deler bolig. Ingen kjærestefølelser lengre..

Vi har en baby på 4 mnd.

Jeg holder ikke ut med den egoistiske idioten som takker ja til overtid å drar på uviktige møter for å slippe og være hjemme så jeg kanskje kan få en pause..

Har villet at dette skulle fungere, men jeg holder ikke ut mer med hans egoisme...

Måtte bare få det ut..

Anonymous poster hash: 23b34...aa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi:

-ingen andre vil bli så glad i barnet deres som dere som er foreldre er

-det er ingen andre du kan dele det som skjer med barnet dere i utviklingen på samme måte

-ved å være sammen med han, så unngår du stebarn, stemødre, stefedre, stebesteforeldre, stesøsken og alt som kompliserer livet

Dere bør ta dere sammen begge to, og starte med å se hverandre, finne tilbake til hverandre, og dessuten samarbeide!

Anonymous poster hash: 7f1f0...cb0
Skrevet

Fordi:

-det er ingen andre du kan dele det som skjer med barnet dere i utviklingen på samme måte

-ved å være sammen med han, så unngår du stebarn, stemødre, stefedre, stebesteforeldre, stesøsken og alt som kompliserer livet

Dere bør ta dere sammen begge to, og starte med å se hverandre, finne tilbake til hverandre, og dessuten samarbeide!

Har prøvd å samarbeide. Ytre ønske om litt avlastning og hjelp. Kose med han osv. Følelsene for han er så godt som borte og vill bare ha han ut av huset siden han bare irriterer meg.

Skrevet

Fordi spedbarnstiden er en unntakstilstand og kan få enhver til å bli sprø. Husk på hva som førte dere dit dere er i dag (altså alt det positive, før barnet kom og i det hele tatt ble påtenkt).

Anonymous poster hash: 41841...470
Skrevet

Fordi spedbarnstiden er en unntakstilstand og kan få enhver til å bli sprø. Husk på hva som førte dere dit dere er i dag (altså alt det positive, før barnet kom og i det hele tatt ble påtenkt).

Anonymous poster hash: 41841...470

Han vet jeg sliter med å følelsene for han, men allikevel så driter han oppi å prøve å gjøre noe for at vi skal få det bra..

Skrevet

Fordi:

Jeg vil tørre påstå at det er mulig å være glad i ungen sin uten å være sammen med far

Jeg tør og påstå at det er mulig å dele gleder med stefar.

Begge deler gjør jeg langt bedre med min mann enn jeg noensinne ville gjort med faren

Mannen min stiller opp for ungen min og, mer enn man kan si om faren!

Anonymous poster hash: c9464...8cd

Skrevet

Prøv å fiks opp i forholdet før du går. Det siste du ønsker er en stemor til barnet ditt. Levere fra deg babyen til en fremmed kvinne som blander seg oppi alt. For ikke å snakke om halvsøsken som blir prioritert foran fordi de er minst.Nei, unngå det hvis du kan.

Anonymous poster hash: 32e45...d24
Skrevet

Prøv å fiks opp i forholdet før du går. Det siste du ønsker er en stemor til barnet ditt. Levere fra deg babyen til en fremmed kvinne som blander seg oppi alt. For ikke å snakke om halvsøsken som blir prioritert foran fordi de er minst.Nei, unngå det hvis du kan.

Har prøcd i ett år dessverre å fikse opp i forholdet...

Skrevet

allr forhold har "nede" perioder, her kom vi nettop ut av en å er som to nyforelskede 14åringer igjen :) graviditet og sikkert spebarnstid sliter på et forhold uansett, så du burde kansje klamre deg fast et års tid til :) hvis ikke det funker da heller så kan du stikke, men jeg lover deg når dere blir nyforelsket igjen så er den dårlige tiden glemt, uansett hvor lenge den varte

Anonymous poster hash: e690f...3a0
Skrevet

Fordi:

Det her er bare tull. Det er ikke alltid det beste å være sammen med barnets far for enhver pris.

Men husk at den første tiden med baby i hus kan være tung og slitsom og noen ganger føler man seg kanskje litt ensom. Det er ikke den ideelle situasjonen, men prøv og hold ut. Veldig ofte kan dette bli bedre etterhvert som barnet blir litt eldre.

Anonymous poster hash: 6541b...1a8

Skrevet

Har prøcd i ett år dessverre å fikse opp i forholdet...

Du har prøvd i ett år, baby er fire mnd..? Burde kanskje ikke fått barn i utgangspunktet da?

Anonymous poster hash: 4da88...ee2

Skrevet

Hvorfor være sammen med barnefar? Fordi:-ingen andre vil bli så glad i barnet deres som dere som er foreldre er-det er ingen andre du kan dele det som skjer med barnet dere i utviklingen på samme måte-ved å være sammen med han, så unngår du stebarn, stemødre, stefedre, stebesteforeldre, stesøsken og alt som kompliserer livet Dere bør ta dere sammen begge to, og starte med å se hverandre, finne tilbake til hverandre, og dessuten samarbeide!   Anonymous poster hash: 7f1f0...cb0

Håper du vet at det du sier her er langt ifra fasiten.

Her stiller flest mulig fra storfamilien til foreldremøter, skoleavslutninger, eventer o.l.

Vi sitter lett barnevakt for min x-manns nye barn og visa versa.

Noen av oss er voksne nok til å se forbi nesetippen og samarbeide, det var tross alt en grunn for at en ble sammen engang i tiden så alt er ikke feil med den andre parten.

Sier ikke at alt alltid har vært rosenrødt og at det ikke har vært gnisninger men vi har klart å takle det som voksne.

Anonymous poster hash: a715c...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...