Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Jeg sliter skikkelig med å få sove om kveldene! Det tar gjerne minst to timer før jeg sovner,å det resulterer i at jeg blir veldig trøtt og uopplagt neste dag. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: fc815...ac1
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Regner egentlig med at det er forsøkt men; Ikke drikke koffein de siste timene før du skal legge deg. Ta en varm dusj like før leggetid Les litt på sengen, men ikke en for spennende bok da Legg deg litt tidligere enn hva du egentlig hadde tenkt til å sove Ikke ha det for varmt på soverommet. For min del er det iallefall bedre å måtte ha dyna godt opp under ørene
me_87 Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Ser det er masse tabelletter som skal hjelpe mot dette problemet,er der noen her som har prøvd en av alle de forskjellige merkene? Sorry ikke meningen å kuppe tråden din,men sliter med søvnproblemer jeg og.
MammantilNurket Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Har du testet ut å høre litt på en fin lydbok før du skal sove?
Jippipippi Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Prøvd Melatonin? Tror de selger det på helsekost i Norge. Kjenner mange som sverger til dette og det positive er at det ikke er vanedannende som de fleste andre medikamenter:)
me_87 Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Prøvd Melatonin? Tror de selger det på helsekost i Norge. Kjenner mange som sverger til dette og det positive er at det ikke er vanedannende som de fleste andre medikamenter:) Det skal jeg prøve takk!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Prøvd Melatonin? Tror de selger det på helsekost i Norge. Kjenner mange som sverger til dette og det positive er at det ikke er vanedannende som de fleste andre medikamenter:)Melatonin på helsekost???? Neppe! Melatonin er et hormon, og har det ikke skjedd noe nytt nettopp må dette fåes på resept av lege. Anonymous poster hash: 3d249...756
Jippipippi Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Prøvd Melatonin? Tror de selger det på helsekost i Norge. Kjenner mange som sverger til dette og det positive er at det ikke er vanedannende som de fleste andre medikamenter:)Melatonin på helsekost???? Neppe! Melatonin er et hormon, og har det ikke skjedd noe nytt nettopp må dette fåes på resept av lege. Anonymous poster hash: 3d249...756 [/quote Tror du tar feil! Noen få leger anbefaler dette, finnes også ulike typer. Men de selger det på helsekost! Blir også brukt til barn. Det er et hormon, men ikke alle mennesker produserer like mye.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Prøvd Melatonin? Tror de selger det på helsekost i Norge. Kjenner mange som sverger til dette og det positive er at det ikke er vanedannende som de fleste andre medikamenter:)Melatonin på helsekost???? Neppe! Melatonin er et hormon, og har det ikke skjedd noe nytt nettopp må dette fåes på resept av lege. Anonymous poster hash: 3d249...756 [/quote Tror du tar feil! Noen få leger anbefaler dette, finnes også ulike typer. Men de selger det på helsekost! Blir også brukt til barn. Det er et hormon, men ikke alle mennesker produserer like mye. Nei du får ikke kjøpt melatonin på helsekost i Norge,mulig at man gjorde det før men ikke nå. Jeg bestiller fra utlandet via nett. Anbefaler virkelig melatonin, slet voldsomt med innsovning før jeg prøvde dette. Nå sover jeg som bare det Anonymous poster hash: 7e06d...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå