Gå til innhold

Få babyen til å sovne på 10 sekunder, se linken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri villet brukt denne metoden på mine barn.... Du vet ikke hvor grensen går for å bevege for kraftig....

Skummelt, synes jeg!

Skrevet

Nå har jo flere norske og svenske leger gått ut og advart mot denne metoden da grensen til for kraftige bevegelser fort kan bli uklar.

Jeg avstår i hvertfall med min, rolig bæring inntil brystet funker storveis!

Anonymous poster hash: 49edd...982

Skrevet

Litt uforsiktig, så har du saken baby syndrome.

Anonymous poster hash: 67a16...58a

Skrevet

Han vugget jo VELDIG forsiktig da. Jeg vil ikke tro at det er noe mer fare for shaken baby syndrom om man gjør det som ham, enn hvordan mange går og "småhopper" med baby over skulder når den skal rape, sovne ol.....Men selvsagt, er man desperat, og overivrig kan man jo riste hardere enn man tror. Men dog.....Hodet var jo holdt godt fast og stødig...Bevegelse og stemme var veldig rolig,- har sett mange "riste" baby hardere enn det....

Jeg tror nå mer det er HELT tilfeldig at denne babyen sovner av akkurat dette, enn at det er noe som funker "universalt" for alle babyer i verden. For da hadde det vært en verdensrevolusjon man kunne tatt patent og tjent seg rik på..Tro meg,- med to barn som har sovet dårlig,- så hadde jeg satt meg i gjeld på livsstid for en slik løsning, om man spurte meg på et riktig tidspunkt..Mangler man søvn, tror jeg det er mange andre måter man står i fare for og skade babyen sin på enn og prøve ut dette rolig og forsiktig...Ikke med vilje, men av uoppmerksomhet rett og slett....

Mange foreldre har supre triks, som funket på DERES barn både mtp soving, spising og det og få de ut og i aktivitet..Men det er stor sannsynlighet for at det ikke erløsen for "resten av verden "som har det samme problem.Desverre..

Anonymous poster hash: 45daa...e9e
Skrevet

Det er ingen av legene som har sagt at akkurat denne mannen rister for hardt, men de advarer mot metoden fordi det kan være vanskelig å vite hvor hardt man kan riste. En utslitt, sliten mamma/pappa som er desperat etter søvn og kanskje er litt irritert på toppen av det hele kan fort riste litt for hardt. Derfor advares det mot metoden.

Anonymous poster hash: affa4...f9d
Skrevet

Sikkert et godt tips å prøve for de med små babyer som feks ikke sovner ved puppen. MEN litt farlig å venne barn til slike ting. Første tre månedene var det mye vugging her, men da begynte jeg å venne gutten til å sovne selv i egen seng. Tok noen uker med gradvis tilvenning, men det er nok det beste jeg gjorde. Han er nå to og vi har siden han var ca 4,5 måneder kunnet legge ham rett ned i vognen/sengen hvor han sovner selv. Husk at nesten ingen babyer kan dette medfødt, det må læres. Og for noen tar det lengre tid...

Anonymous poster hash: 034eb...4ae

Skrevet

Denne mannen greier fint å være forsiktig, det er ikke dermed sagt at alle andre som skal prøve greier det like bra.

Anonymous poster hash: c908a...bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...