Gå til innhold

Hvilke vogner har dere til tette søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 20 mnd i mellom når minsten blir født. Hvilke/hvilken vogner/vogn har dere?

Anonymous poster hash: d0ba4...51c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Phil&Teds, med softbag til mini.

Har dessverre ikke fått tatt den i bruk ennda, da jeg nå går en uke på overtid :P gleder meg til å ta den i bruk ;)

Anonymous poster hash: d117d...9db

Skrevet

Vi hadde Phil&Teds, 14 måneder i mellom, veldig praktisk og veldig mye enklere å dra med seg enn en dobbel barnevogn.

Anonymous poster hash: c2f3d...a7d
Skrevet

21 mnd mellom mine, hadde en vanlig Emmaljunga vogn til babyen, med ståbrett til eldste.

Når vi skulle på ting hele familien, byturer, dyreparken, 17.mai o.l. hadde vi med en Carena trille til eldste.

Savnet aldri søskenvogn.

Anonymous poster hash: d8600...b18
Skrevet

Hadde tvillingvogn fra brio, beste vogna vi har hatt :)

Anonymous poster hash: 59af7...fc6

Skrevet

Svarer samme her som i en annen tråd. :)

Vi har kjøpt BabyTravel søskenvogn, en billiggare versjon av TFK. Tror de tilverkes på samme fabrikker. Fikk den for 3000 (kun brukt få ggr) på Finn. Liker at barnen har mulighet å ligge å sove konfertabelt. Har venner som har både Bugaboo og P&T og som har negative opplevelser med disse. Bugaboo har et et relativt lite sitt-sete, så om din største er lang er det risk at h*n vokser ut den for fort. De som har P&T i barnehagen har problemer med at babyen vokste ur soft-bagen for fort samt at største barnet ikke liker å sitte bak og ikke se noe når h*n blir lutt større. Så vi valgte en vogn vi kan ha et tag, hvor de også kan sove om kvelden når vi feks er ute og spiser middager under ferien. Minus er at den er litt tung hvis du skal ta den mye inn og ut av bilen. Vi kommer bruke den mest til og fra barnehagen til hverdags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...