Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Bare jeg som ikke synes hun er flink nok til å være på tv? Anonymous poster hash: dffb1...dc8
lillepixie Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Mah-Rukh? Hun er jo en av de flinkeste vi har, spør du meg
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Hun er vel flink! Verre med hun som melder været! Anonymous poster hash: 0224f...c4a
Guttaboys Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Jeg synes hun er flink, men stusset over at hun virker veldig preget under kveldens sending. Lurer på om det har med den drepte kvinnen og forsvunnede barnet å gjøre...uten at jeg kan vite det!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Jeg synes hun er flink, men stusset over at hun virker veldig preget under kveldens sending. Lurer på om det har med den drepte kvinnen og forsvunnede barnet å gjøre...uten at jeg kan vite det! Jeg la også merke til det. Enten må hun ha kjent de personlig eller bare satt seg veldig inn i situasjonen. Hun er veldig flink, har virkelig sansen for henne. Men hun var veldig preget i dag. Anonymous poster hash: 53910...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå