Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Trenger hjelp til å komme over noe.... klarer det ikke på egenhånd, og tankene tar over hverdagen rett som det er. Anonymous poster hash: cd575...645
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Nei, men jeg er plaget av tanker som bombarderer meg, så jeg skal lære med å meditere.. Anonymous poster hash: 202b3...8cf
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Nei, men jeg er plaget av tanker som bombarderer meg, så jeg skal lære med å meditere.. Anonymous poster hash: 202b3...8cf Har forsøkt å meditere. Hår gått på kurs, men det fungerer kun der og da. Kaan jo ikke sitte å meditere hele dagen, det tar mye tid. SYnes det er slitsomt og... mulig jeg gjør noe feil, men det er ikke noe for meg. Anonymous poster hash: cd575...645
Gjest Trulte med to små Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Jeg har prøvd litt da en kamerat av meg tok utdannelse innen noe av dette.Jeg bruker mye Bachs blomstermedisin ( fint for mye også tanker som "går i ring" ) og jeg har stor tro på meditasjon og akupunktur.Healing er også flott for å balansere energiene i hele kroppen.Man kan lære seg teknikker for å ikke henge seg opp i tanker, som ved tvangstanker o.l men det krever litt disiplin og det å ikke kjempe mot tankene, men heller bare se for seg at de flyr av sted som skyer på himmelen, forbi deg uten å feste seg ved deg. Endret 12. juni 2013 av <3LYKKE<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå