Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Hva syns du er finest? Jeg er naturlig lys, men farger meg mørkmørk brun vær 6uke.. Anonymous poster hash: c4147...549
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Synes egentlig mørkt er finest Min naturlige hårfarge er blond, men har farget det brunt og svart i flere år nå. Fikk mye mer draget etter jeg ble brunette og Mange fine blondiner og, men synes brunetter virker litt mer spennende.. litt mer farge på en måte Anonymous poster hash: 866df...fcb
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Det er vel individuelt hva en passer Jeg tror ikke jeg kan velge Tror det må bli mørkt nå som jeg har passert 30. (Sier jeg som har tatt lyse striper i håret )
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Kommer an på personen, men om personen er hvit syns jeg blondt hår er nydelig. Brunt kan lett bli kjedelig. Anonymous poster hash: 8a5ba...924
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Kommer helt an på nyansen, akkurat som øyefarge. Er veldig glad i hårfargen min, men synes ikke alle blonde farger er fine. Noen har vakkert mørkt hår, andre kjedelig. Noen har nydelig rødt hår, andre mer sånn pisserosa. Kan ikke si at en farge er finest, men at noen nyanser er penere enn andre er helt klart. Jeg håper likevel datteren min arver min hårfarge, fordi blondt hår er sjeldnere enn mellomfarget og mørkt. Ikke mange voksne som er blonde uten å stripe eller bleke. Anonymous poster hash: 52eed...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå