Gå til innhold

Sandaler til 1-2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurt med lukket tå, eller går det bra med åpen? Hvilke anbefaler du?

Anonymous poster hash: 25ca5...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt med tupp! Små barn støter ofte borti ting og det er greit å slippe blå tær!

Skrevet

Da min var så liten valgte vi å kjøpe lukket tå + høy helkapp. Først og fremst fordi vi følte at hun trengte støtte rundt ankelen enda. De ble jo mest brukt i barnehagen.

Nå er hun tre og det er første året med åpen tå osv.

Skrevet

Ecco sine med tupp, hatt de til alle fire, veldig fornøyd. Litt dyre ja, men de er veldig god.

Anonymous poster hash: abee7...bc5

Skrevet

Har bare hatt med åpen tå til mine, helt fra de første sandalene, og kunne ikke ha tenkt med lukket tå.

Har aldri opplevd blå tær av den grunn.

Når de går med sandaler er det fordi det er varmt og da vil jeg ha de mest mulig åpne. 

Skrevet

Takk for svar! :-) Tror nok jeg prøver med lukket tå. Noen som vet om det er er salg på Ecco skandaler noe sted? (Det er lov å håpe ;) )

HI

Skrevet

Takk for svar! :-) Tror nok jeg prøver med lukket tå. Noen som vet om det er er salg på Ecco skandaler noe sted? (Det er lov å håpe ;) )

HIAnonymous poster hash: 25ca5...839

Jeg kjøpte på salg i forrige uke på Mani. Du kan jo sjekke om de fortsatt er på salg der.

Anonymous poster hash: 1f766...ec1

Skrevet

HIAnonymous poster hash: 25ca5...839

Jeg kjøpte på salg i forrige uke på Mani. Du kan jo sjekke om de fortsatt er på salg der.Anonymous poster hash: 1f766...ec1

Takk! :)

Skrevet

Vi ble anbefalt lukket tå i skobutikken, så da gikk vi for det siden vi ikke hadde peiling selv. :P Kjøpte Skofus, og er veldig fornøyd med dem. :)

Anonymous poster hash: db8c7...82e
Skrevet

Ecco uten tvil. Med lukket tå

Anonymous poster hash: 92e3e...f0f

Skrevet

Lukket tå for å spare de små tærne for eventuelle ulykker i barnehagen med trehjulssykler osv

Anonymous poster hash: c813a...732
Skrevet

Er det lurt med lukket tå, eller går det bra med åpen? Hvilke anbefaler du?

Lukket tupp. Fikk det anbefalt i butikken. Kjøp en i skinn, som utvider og tilpasser seg ved bruk. Kjøpte en i fjor til toåringen, kostet vel 600, men var absolutt verdt det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...