Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Alle skal ta med en liten matrett eller liknende...aner jo ikke hva jeg kan ta med:( Det må være noe enkelt da jeg skal noe annet samme dag og har ikke tid å stå på kjøkkenet... Anonymous poster hash: bb30e...6ef
Love my kidz Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Kyllingspyd Salat med tacokjøtt, Fat med diverse spekemat og og foccaciabrød Tapaskjøttboller og ovnstekte saltede amadinpoteter Kyllingklubber og ris Endret 12. juni 2013 av Love my son
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Jeg måtte ta en superenkel løsning på vei til sommerfest i bhg i dag. Kjørte innom Meny og kjøpte ferdig grillede kyllinglår, en pose babyleaf-salat og cherrytomater. Hadde et fat i bilen hvor jeg kjapt strødde salaten rundt kantene, danderte kyllingen i midten og pyntet m tomater, på med folie og rett til bhgs koldtbord. Det tok meg 10 minutter, så syns dette var en super løsning når man ikke har tid til å kokkelere. (Og forsåvidt ellers og, ettersom det var det mest populære innslaget på koldtbordet;-) Anonymous poster hash: d8bdc...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå