Gå til innhold

1 uke over mensen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens! Jeg er da ikke noen prøver men syklusen min har vært fast dag at den har komt , men den har blitt mye lengre nå en Før jeg var gravid med mitt første barn, Jeg hadde sykluser på 28 og 29 dager, nå plutselig kan jeg ha 30 dagers syklus eller 33 dager. Men nå er jeg på dag 37 enda ingen tegn til den tante rød kommer. har det skjedd for noen at mensen kan hoppe over en mens i måneden? jeg fødte da 5 januar i år mitt første barn , men jeg og typen har da hat sammleie etter det men ikke på fruktbare dager siden vi er ikke prøvere, så jeg tviler litt på at jeg har blitt gravid igjen så fort.

Håper på svar fra dere ??ikke sikkert det passer å spøre om sånt her inne siden jeg er ikke prøver selv men spørr nå alikevel med håp om sva fra noen clear.png ha en fortsatt fin kveld å lykke til med prøvingen for dere som er prøvere, må si at mirakler kan skje jeg kunne ikke få barn pågrunn av jeg har PCOS og legen sa jeg måtte ha hjelp om det skulle bli og sånt er dyrt, men merkelig nokk ved et uheld med en så ble Benjamin til et mirakel som jeg er takknemlig for. men barnefaren er ut av bildet så jeg er alene mor, men jeg har fått meg en ny kjæreste å han er så god å snill mot meg og min sønn clear.png:)

Anonymous poster hash: f9583...d52

Anonymous poster hash: f9583...d52
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vil tro at syklusen din ikke er helt på plass etter fødsel enda.

Men, kan være lurt å ta en test. Spesielt om du pcos så kan du ha eggløsning når som helst i mnd. Finnes ikke sikkre perioder. Ta en test om du er urolig, men kan fort være at du bare hopper over en mnd.

Skrevet

Takk for svar, Jeg hadde da sammleie rett før jeg skulle ha mensen i mai og det er litt rart om jeg skulle ha blitt gravid at det var ikke mensen det jeg fikk da, men du sier noe dær at siden jeg har pcos så finnes det ingen sikkre perioder. Jeg ble da gravid tilfeldig med nr 1 så det er ikke umulig. men sjåkkerende om jeg er det siden det blir veldig tette i alder da hehe. men jeg tenker nå å ta en test i neste uke om ikke tante rød melder sin ankomst :)  For så lang syklus har jeg aldri hat ikke en gang da mens jeg var prøver og mensen hengte seg opp å ble forsinket .  7 dager over har jeg aldri opplevd derfor jeg begynner å lure på .

Skrevet

Både det at du fikk barn i januar, og det at du har PCOS kan gjøre din syklus ustabil.

Men, du sa dere har hatt sex, men ikke på de fruktbare dagene.
Dersom man ikke bruker prevensjon, kan man bli gravid når som helst.
Ja, noen dager er mye mer "utsatt" enn andr, men ingen er helt trygge.
Hadde nok tatt en test for sikkerhets skyld

Anonymous poster hash: 93f79...942
Skrevet

Ingen har sikre perioder, alle kan bli gravid når som helst i syklusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...